سرپرست استانداری تهران مطرح کرد:
سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه این استان یکی از محروم ترین استان های کشور محسوب می شود، گفت: به زودی ۲۰ هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 04 December 2018

شکرالله حسن بیگی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان‌های استان تهران در حوزه آموزش و پرورش با محرومیت های بی‌شماری مواجه هستند و اکثر مدارس به صورت دو نوبته اداره می شود.

وی با بیان اینکه فردی که از بیرون به استان تهران نگاهی دارد ، از آن به عنوان یکی از برخوردارترین مناطق کشور یادمی‌کنند، گفت: واقعیت این است تهران در بسیاری از شاخص‌های‌توسعه بی‌بهره و یکی از محروم‌ترین استان های کشور است.

حسن بیگی افزود : امروز برخی از شهرستان های استان تهران با داشتن بیش از 400 هزار نفر جمعیت از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی و برخی دیگر از داشتن تخت بیمارستانی دولتی محروم است و بخش خصوصی به ساخت برخی از مراکز درمانی در آن اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در جلسه تخصصی پیگیری فضاهای آموزشی مدارس استان تهران که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران و فرمانداران شهرستانها برگزار شد، احداث 20 هزار کلاس درس در دستور کار قرار گرفت و سهم هر شهرستان مشخص شد.

سرپرست استانداری تهران گفت: این که ظاهر استان تهران، این بخش از کشور را استانی برخوردار نمایش می‌دهد باعث شده تا بسیاری از خیرین استان تهران نیز برای ساخت مراکز درمانی یا مدرسه ، دیگر استان ها را هدف قرار دهند و در خود استان مدرسه نسازند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی مسئولان استانداری در شهرستان‌های استان تهران گفت: در دوره استاندار سابق تهران، جلسات تخصصی در قالب سفرهای شهرستانی برگزار شده و مصوباتی به تصویب رسیده که پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار داشته و فراموش نمی شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار