ونوس عامری:
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که ایستگاه‌های خط واحد نوعی از المان شهر است گفت: ایستگاه‌های خط واحد یزد به زودی طراحی و جایگزین ایستگاه‌های فعلی می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 03 December 2018

به گزارش تابناک یزد، «ونوس عامری» در نشست خبری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر  با بیان این‌که ساخت گرمخانه یکی از اقدامات در دستور کار این کمیسیون است، اظهار کرد‌: حمایت از ورزش همگانی و کمک به باشگاه داری از دیگر موارد انجام شده و در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد است.

وی در مورد حضور اتباع خارجی در سطح شهر یزد افزود: ساخت مهمانشهر در چند نقطه تعیین شده برای ساماندهی اتباع خارجی مجاز ضروری است.

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه تفکیک زباله‌های تر و خشک را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای شهر دانست و گفت:‌ برای فاز اول 40 مربی آموزش‌های لازم برای نحوه فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی در حوزه تفکیک زباله را فرا گرفته و قرار است طی طرحی جامع خانه به خانه برای آموزشی شهروندی اقدام کنند.

عامری در بخش دیگری از سخنان با بیان این‌که ایستگاه‌های خط واحد یکی از انواع المان‌های شهری محسوب می‌شوند، تصریح کرد: طراحی و نصب ایستگاه‌های جدید متناسب با معماری بومی و یزدی در برنامه اجرایی کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری یزد قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کتابخانه مرکزی یزد که در بافت تاریخی بنا شده است، خاطرنشان کرد: عدم بهره‌برداری از این کتابخانه پیچیدگی‌های حقوقی بوده و این در حالی است که طبق آخرین اطلاعات بدست آمده مشکلات استفاده از کتابخانه به زودی رفع می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار