مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید در نوار غربی کشور طی روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 03 December 2018

احد وظیفه ، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز (دوشنبه) ابرناکی و بارش پراکنده در برخی از نقاط استان‌های سواحل دریای خزر و استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌ داد: از امروز تا روز چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) در اکثر مناطق کشور جو پایدار پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پر جمعیت و صنعتی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت‌: از اواخر وقت فردا (سه‌شنبه) ۱۳ آذر ماه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور تا ظهر روز چهارشنبه در شمال غرب و غرب بارش پراکنده آغاز می‌شود که از بعد از ظهر این روز در اکثر مناطق نیمه غربی کشور بارندگی با شدت بیشتری همراه خواهد بود.

وظیفه در ادامه در مورد وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده، گفت‌: فردا تهران کمی ابری، همراه با غبار محلی و در اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران امروز ۱۸ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین تهران در روز چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) قسمتی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای تهران در روز چهارشنبه به ۱۷ و هشت درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع:ایران صبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار