کد خبر: ۶۸۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 03 December 2018

آرزو درزی | بی قانون

ما قبلا فكر می‌كردیم مجله زرد یعنی مجله‌ای كه عكس استاد شجاعی‌مهر را بزند و زیرش بنویسد از زندگی خصوصی خانوم بازیگر چه می‌دانید. یا مثلا در مورد تیكه سنگین سمانه پاكدل به خبرنگار مرد، اطلاعاتی به ما ارائه دهد. اما الان اوضاع كمی فرق كرده و به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده‌ایم. یعنی زرد بودن طوری در لباس‌های مبدل خودش را پنهان می‌كند كه آدم چندتا انگشتش همزمان باهم به دهان می‌ماند. در این مطلب برای‌تان چندتا مثال می‌زنیم تا ببینید زردی‌ای كه اسیرش شده‌اید كمرنگ است یا پررنگ و یا حتی كمی مایل به قهوه‌ای.
اگر دیدید یك مجله هر روز طالع‌تان را می‌بیند و طبق اصول علمی و نجومی و بر اساس ماه تولدتان، مژده حضور آقا گودرز و شقایق خانوم در سرنوشت‌تان را می‌دهد، بدانید كه دارید در دام زردی می‌افتید. برای اطمینان این موضوع می‌توانید 12 تا خصوصیتی كه به متولدین 12 ماه نسبت داده می‌شود را باهم جابه‌جا كنید؛ می‌بینید كه آقا گودرز و شقایق خانوم همچنان با تقریب خوبی در سرنوشت همه حضور پررنگ داشته و دارند به خوبی و خوشی باهم زندگی می‌کنند.
از زردی‌های رایج دیگر آموزش سیاست در مجله است. سیاست‌های زنانه، مردانه، بچه‌گانه و دیگر گروه‌های سنی. آن‌هم به شكل كاملا علمی و در قالب توصیه‌های یك روانشناس كه مدركش را از خارج گرفته و امروز میهمان مجله است. راه‌های جذب جنس مخالف و روش‌های صحیح برخورد با خانواده همسر را هم دستكم نگیرید. این زردی‌ها زیادی پررنگ هستند و ممكن است حالاحالاها رنگشان از روی دست و بالتان نرود. اگر با همچین چیزی مواجه شدید، سریع مجله را زمین گذاشته و فورا از محل متواری شوید.
شاید با خودتان بگویید كه مجله نمی‌خوانید و از خطر مواجهه با این زردی‌ها در امانید؛ شاید حق هم با شما باشد اما با انتشار ناگزیر پست‌های اینستاگرام چه می‌كنید؟ آنجا اوضاع كمی خطرناك‌تر است. چون كافی است یك نفر رفتنش به سرویس بهداشتی را هم دراماتیك كند تا بگوید خیلی خاص است و مثل افراد عادی دستشویی نمی‌رود؛ یا مدام با آدم‌هایی که روی بورس هستند عکس بگذارد و وانمود کند خیلی با آنها ‌رفیق است، یا با قدرت ناله کند و نشان دهد که خیلی آدم خسته‌طوری است.
می‌بینید؟ اشکال زردی در اینستاگرام فراوان است. آنجا حتی افرادی را خواهید دید كه در نقد زردی و شكل‌های خطرناك آن، مطلب می‌نویسند و محکومش می‌کنند و تیترش را هم می‌گذارند «چگونه زرد باشیم». شما راه فراری از زردی نخواهید داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار