بانوان بدمينتون‌باز استان قم با كسب مقام نايب‌قهرماني به كار خود در نيم‌فصل نخست مرحله مقدماتي ليگ دسته اول بدمينتون زنان ايران پايان دادند.
کد خبر: ۶۸۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ 28 November 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای نیم‌فصل نخست از مرحله گروهی فصل 1397 لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون به میزبانی هیأت بدمینتون استان زنجان به انجام رسید و با نایب‌قهرمانی نماینده قم پایان یافت.

در شرایطی که هیأت بدمینتون قم بعد از پایان دوره چهار ساله و سرپرستی علی پنجه‌باشی با برگزاری مجمع انتخابات و معرفی مهدی فرجی به عنوان رئیس جدید دست‌خوش تغییر و تحول شده و با استعفای فرجی به سرپرستی حسین‌زاده داور بین‌المللی بدمینتون قم مدیریت می‌شود، تیم بانوان قم در لیگ کشور عملکرد موفقی داشت.

بانوان بدمینتون‌باز قم در نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی بازی‌های گروه دوم لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور که با عنوان جام ولایت به انجام رسید، در سه مسابقه به مصاف حریفان خود رفت و با کسب دو برد و یک باخت در رده دوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

میزبانی این مرحله را تیم ذوب‌روی صبای زنجان در سالن اختصاصی بدمینتون این شهر بر عهده داشت و سرانجام میزبان با کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و بانوان بدمینتون‌باز قم با کسب هفت امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را کسب کردند، ضمن اینکه شهروند ساری با پنج امتیاز سوم شد.

تیم بانوان هیأت بدمینتون استان قم در این رقابت‌ها ابتدا برابر تیم شهروند ساری به میدان رفت و با نمایشی بسیار خوب حریف خود را چهار بر یک مغلوب کرد، نماینده قم سپس در یک دیدار حساس و تعیین کننده به مصاف میزبان یعنی ذوب‌روی صبای زنجان رفت ولی سه بر دو شکست خورد.

دیگر مسابقه تیم بانوان هیأت بدمینتون قم برابر تیم پردیس شاهرود برگزار شد که در پایان شاگردان آزاد ترکمنی با نتیجه جالب توجه پنج بر صفر از سد حریف گذشتند تا با کسب دو پیروزی و یک باخت به کار خود در این مرحله پایان داده و منتظر دیدارهای دور برگشت باشند.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، بازی‌های فصل 1397 لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور با عنوان جام ولایت و با حضور ۹ تیم در دو گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی بروند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار