معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با تمجید از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر گفت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر حرکت ملی خوبی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان آغاز شده و آینده خوبی به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 27 November 2018

ابوالفضل ملاجعفری با اشاره به آینده خوب جوانان و نوجوانان ایران گفت: با حمایت و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فضای شور و نشاط و محیط ورزشی بسیار خوبی برای جوانان فراهم شده است. این استان میزبان 31 استان کشور است و من مطمئنم برگزاری این المپیاد می تواند آینده خوبی را برای جوانان و نوجوانان کشور رقم بزند.

وی افزود: در تمام دنیا سازمان های ورزشی برنامه محور، برنامه های ویژه و خاصی را در سنین نونهالان، نوجوانان و جوانان تدارک می بینند چرا که آینده و تضمین سلامت کشورشان را در بخش سلامت و توسعه پایدار در ورزش جستجو می کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: این حرکتی که به صورت ملی آغاز شده است می تواند آینده خوبی را به دنبال داشته باشد. در رقابت های تیراندازی نیز استعدادیاب ها و داوران بسیار خوبی در این مسابقات حضور دارند و هر کسی که مقامی کسب کند افتخاری برای استان خود به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: استان تهران تلاش می کند مسابقات را در سطح بسیار بالایی برگزار کند. هر ورزشکاری هم که عناوین اول تا سوم را کسب کند، افتخاری برای ایران است. استان هایی هم که مقامی به دست نیاورند دلیل بر ناتوانی و عدم شایستگی شان نیست، اما باید منابع و امکانات بیشتری را به آنها اختصاص دهند تا آینده خوبی را برای این رشته رقم بزنند.

منبع:برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار