در شورای اداری ورامین مطرح شد؛
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی درگیر جنگ ترکیبی با نظام سلطه است، بر لزوم مدیریت شرایط جنگ در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 27 November 2018

نصرت الله لطفی صبح سه شنبه در شورای اداری شهرستان ورامین طی سخنانی با تاکید بر اهمیت مراسم ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بی نظیر در نظام بین الملل و مهم ترین رویداد قرن بیستم و برخلاف نظر دو ابرقدرت جهان شکل گرفت و پیروز شد و مهم ترین دستاورد این انقلاب آن است، که می توان نظامی را شکل داد، که نه سلطه گر باشد و نه سلطه پذیر.

وی افزود: طبیعی است، که باید انقلاب خود را برای هزینه های این استقلال و عدم وابستگی آماده می کرد، که این اتفاق در جنگ تحمیلی و پس از آن افتاد و تا امروز کشور ما با انواع توطئه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی مواجه بود، اما با بصیرت مردم ما و نقش آفرینی و امدادهای غیبی توانست از همه چالش ها سربلند خارج شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشریح شرایط امروز کشور نیز گفت: نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ اعتراف دارند، که راهبردهای ۴۰ ساله نظام سلطه در خصوص ایران نتوانسته مقاومت این کشور را بشکند.

لطفی با بیان این که نظام سلطه از جنگ نظامی علیه کشور ما مایوس شده و به ناکارآمدی جنگ نیابتی نیز اذعان دارد، افزود: آن ها به خوبی می دانند، ۴۰ سال تحریم کارساز نبوده است و حال یک جنگ ترکیبی با هدف قرار دادن مستقیم مردم، پیش گرفتند، باید مراسم ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را از این زاویه نگریست و این مناسبت و سالگرد را مانند مدیریت جنگ دید.

وی از تحمیل جنگ نرم در همه ابعاد علیه نظام اسلامی خبر داد و گفت: دشمن سعی دارد کاستی ها و مشکلات کشور را بزرگ نمایی و اعتماد آن ها را سلب کند، اتهام مسئولین و نظام به فساد، کوچک نمایی دستاوردهای ۴۰ ساله و ایجاد رعب و وحشت از دشمن از راهکارهای دشمن علیه انقلاب اسلامی است، دشمن در راستای شبهه افکنی فعالیت های خود در شبکه های مجازی و ماهواره ای را چندین برابر کرده و متاسفانه برخی رسانه ها، تریبون داران و مدیران اجرایی کشور آگاهانه یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که حتما باید در راستای ضولبط قانونی و نه با شعار، با مفسد برخورد جدی شود، گفت: بله، ممکن است تعدادی از مدیران تخلفاتی را صورت دهند، که دستگاه قضا برخورد می کند، اما نباید همه مدیران را متهم کرد، کجای قانون آمده است، که فرزند یک مدیر یا مسئول در کشور اجازه ندارد، در کشور شاغل شود و یا مسئولیتی بگیرد، نباید در نقشه کشور بازی و مسئولان خدوم را متهم کرد.

رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این که در مقطع تاریخی مهمی هستیم، افزود: دشمن با این راهکارها در پی کاهش اعتماد مردم است، همه نظام ها شکست خواهند خورد، چرا که نظام ما متکی بر مردم است و تجلی مردمی بودن نظام و حضور آن ها در صحنه در مراسم عمومی و راهپیمایی ها به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن است، ۴۰ سال است، که مردم ما در هر شرایطی در راهپیمایی شرکت کردند، این راهپیمایی مردمی و خودچوش است، اما مسئولین موظف هستند، حضور مردم را تسهیل کنند.

وی با بیان این که دشمن در پی سیاه نمایی و القاء ناکارآمدی نظام است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های این ۴۰ سال با دستاوردهای دیگر کشورها و نیز زمان های دیگر قابل قیاس نیست، اما باید در نظر داشته باشیم، که این دستاوردها در اوج دشمنی ها، تحریم، جنگ و فشار همه جانبه نظام سلطه به دست آمده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار