۸ نفر مصدوم شدند؛
گازگرفتگی در محل استراحت کارگران یک رستوران در قیطریه سبب مصدومیت ۸ نفر شد.
کد خبر: ۶۸۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 27 November 2018

سید جلال ملکی  از یک مورد حادثه گازگرفتگی در قیطریه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۳ بامداد سه شنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی با تشریح جزئیات محل حادثه افزود: این حادثه در زیرزمین یک سوئیت ۳۰ متری در ساختمان ۳ طبقه که ۱۱ کارگر یک رستوران در آن استراحت می کردند، رخ داد، البته ۲ نفر از این افراد بیرون بودند و ۹ نفر دیگر داخل سوئیت حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: زمانی که این ۲ نفر به منزل مراجعت و در را باز می کنند، با وضعیت بدحال این افراد مواجه می شوند و زمانی که آتش نشانان به محل می رسند، همه این افراد از محل خارج شده بودند، که یک نفر آن ها به نسبت دیگر حال بهتری داشت، اما ۸ نفر دیگر کاملا علائم مسمومیت را داشتند و حال ۳ نفر از آن ها وخیم تر بود، که این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی از حضور کارشناس آتش نشانی در محل خبر داد و گفت: پس از بررسی های کارشناس مشخص شد، استفاده نادرست از آبگرمکن همان منزل کوچک و خارج کردن دودکش آبگرمکن برای خشک کردن کفش ها و لباس ها توسط یکی از کارگران سبب این حادثه شده بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار