تردد در محورهای مواصلاتی شمشک دربند‌سر در جریان دارد؛
معاون خدمات شهری شهرداری شمشک دربندسر گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در سطح منطقه تمامی مسیرهای مواصلاتی این منطقه باز و رفت و آمد در آن جریان دارد.
کد خبر: ۶۸۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 26 November 2018

حمیدرضا صادقی امروز در گفت‌: شمیرانات اظهار داشت: همه ساله با توجه به فرا رسیدن فصل سرما شهرداری شمشک دربندسر با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات روز تلاش دارد در پاکسازی و روان سازی محورها به منظور تسهیل رفت و آمد شهروندان اقدام کند.

وی با اشاره به دو پیست اسکی بین‌المللی شمشک و دربندسر و هم جواری با پیست اسکی دیزین که در منطقه واقع شده‌اند، افزود: شهرداری شمشک دربندسر علاوه بر ارایه خدمات برای تسهیل امر رفت و آمد شهروندان تلاش دارد تا راه دسترسی ورزشکاران اسکی هم به پیست‌ها بدون کوچک‌ترین مشکلی جریان داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری شمشک دربندسر تصریح کرد: شرایط جوی و اقلیمی در منطقه به گونه‌ای است که شن و ماسه به تنهایی جوابگوی باز کردن محورهای ارتباطی نیست و شهرداری برای تسهیل در رفت و آمد ناگزیر به استفاده از نمک است.

وی ادامه داد: سطح توقعات شهروندان با شهر شدن منطقه بالا رفته است در حالی که برای کاهش آسیب‌های زیست محیطی باید در فصول سرد و زمانی که برودت هوا بالا است شهرداری را با بستن زنجیر چرخ و داشتن ملزومات مورد نیاز در مواقع پر خطر یاری دهند.

صادقی تاکید کرد:داشتن یک سری امکانات و وسایل مورد نیاز در فصول سرد با توجه به احتمال ریزش بهمن و در راه ماندن امری ضروری است که انتظار می‌رود شهروندان نسبت به همکاری با شهرداری اقدام کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی بیان کرد: در فصول سرد منطقه شمشک دربند سر روزانه میزبان دو هزارو پانصد نفر ورزشکار در رشته اسکی است و این امر مستلزم برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم برای پاکسازی و روان‌سازی محورها است.

معاون خدمات شهری شهرداری شمشک دربندسر خاطرنشان کرد: در فصول پر بارش و شرایط جوی دشوار شهرداری تلاش دارد در راستای فراهم کردن آرامش و آسایش شهروندان و گردشگران ورزشی به منطقه با به کارگیری امکانات و تجهیزات، راه های ارتباطی را به بهترین شکل پاک سازی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار