کد خبر: ۶۸۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 25 November 2018

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 10 صبح به روی هواداران دو تیم باز شد تا تماشاگران وارد ورزشگاه شوند.

* هوای بارانی و سرد امروز تهران باعث شده است هواداران با لباس گرم و زمستانی در استادیوم حاضر شوند.

* علی‌رغم اینکه بلیت دیدار امروز پرسپولیس و تراکتورسازی از طریق سامانه الکترونیکی به صورت اینترنتی به فروش رسیده است، اکثر هواداران تراکتورسازی بدون بلیت اطراف استادیوم سرگردان هستند.

* در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که فروش بلیت الکترونیکی تا ساعت 14 امروز خواهد بود، دقایقی پیش از طرف سامانه فروش بلیت الکترونیکی اعلام شد که بلیت این دیدار کامل به فروش رسیده است.

* جایگاه هواداران تراکتورسازی در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی قرار دارد.

* حدود پنج هزار هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند و تعداد آنها نسبت به هواداران پرسپولیس بیشتر است.

* بارش شدید باران باعث شده تا اکثر تماشاگران در قسمت‌های مسقف ورزشگاه مستقر شوند. 

* با وجود تعمیراتی که در چند وقت اخیر روی ورزشگاه آزادی انجام شد اما با بارش باران شاهد چکه کردن آب از قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی هستیم. 

* از ساعت 13 محافظ‌هایی که برای زمین چمن برای در امان ماندن از بارش باران پهن شده بود جمع شد. 

* هواداران تراکتورسازی با طعنه به هواداران پرسپولیس تیم کاشیما آنتلرز را تشویق کردند و با در دست داشتن پرچم ژاپن وارد ورزشگاه شدند و به نوعی قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را به رخ هواداران این تیم کشیدند.

* در حالی که قرار است قبل از بازی مهدی جهانی خواننده پاپ به خاطر میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) کنسرت خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کند عوامل او در حال آماده کردن جایگاه اجرا هستند.

  • موزیک آذری هم در حاشیه حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه در حال پخش است.
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی تراکتورسازی مشخص شد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور و گادوین منشا.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :