فرماندار پیشوا تاکید کرد؛
فرماندار پیشوا بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌های پیشوا تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 24 November 2018

حسین عباسی صبح شنبه در جلسه مجمع عمومی و انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: در سال جاری هفته بسیج مقارن با هفته وحدت است که هردو از یادگارهای امام راحل برای خنثی‌سازی دسیسه های دشمن، تقویت وحدت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و امیدوارم از این ایام با تقویت اقدامات جهادی، وحدت‌بخش و امیدآفرین بتوانیم زمینه اعتلاء و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم سازیم.

فرماندار شهرستان پیشوا، پویایی را لازمه کار روابط عمومی‌ها دانست و گفت: اگر روابط عمومی‌ها از پویایی و خلاقیت برخوردار باشند می توانند تحرک و نشاط را به‌ تمامی سازمان منتقل کنند و با انعکاس خدمات و فعالیت‌هایی که در راستای پاسخ به مطالبات مردمی صورت می‌گیرد، اعتماد و آرامش خاطر را در مردم افزایش دهند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا اظهار کرد: توانایی فعالان حوزه روابط عمومی در انعکاس هنرمندانه اخبار و اطلاعات می‌تواند در جهت‌دهی به افکار عمومی به عنوان یک عامل نیرومند در جریان زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار بوده و نگاه مثبتی را نسبت به مدیران و دستگاه‌ها ایجاد کند.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی و اعتماد افزایی در جامعه، گفت: تلاش روابط عمومی‌ها در اعتمادسازی و امیدآفرینی، اثربخشی کارکردهای آنان را تضمین می‌کند.

 

وی بابیان اینکه جلسه مشترک روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه در آینده‌ای نزدیک در فرمانداری برگزار خواهد شد، بیان داشت:  تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید برای شفافیت عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستلزم ارتباط موثر، سازنده و دوسویه روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و فعالان عرصه ارتباطات و خبررسانی است.

 

عباسی روابط عمومی‌ها را مشاوران امین مدیران دستگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با بهره مندی از علم، هنر، خلاقیت، صداقت محوری، امانت‌داری برای تسهیل امور به مسئولان یاری رسانند.

وی با تاکید بر لزوم تحقق جایگاه و منزلت واقعی روابط عمومی‌ها در ادارات، گفت: روابط عمومی‌ها باید به عنوان مشاوران مدیران معرفی و در جلسات شورای معاونین حضورداشته باشند و مدیران باید ضمن فراهم‌سازی فضای کار برای روابط عمومی‌ها، نقش‌های راهبردی به آن‌ها سپرده و آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و خط مشی های سازمان‌ها مشارکت دهند.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: روابط عمومی‌ها نیز باید با باور و اعتقاد قلبی نسبت به جایگاه خود و نقشی که می‌توانند ایفا کنند در انجام وظایف محوله و شناساندن و تأثیرگذاری این جایگاه به مجموعه سازمان، مراجعین و مخاطبان تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان پیشوا بیان کرد: حوزه کاری روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است  و نباید این حوزه تأثیرگذار فقط مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود بلکه مفاهیم و ارتباطات دوسویه و سایر وظایف تعریف‌شده نیز همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از تک بعدی شدن فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها باید با تلاش عالمانه، هنرمندانه و خلاقانه و با مردم مداری و ایجاد سازوکارهای کارآمد و اثربخش برای ارتباط با مردم در جهت حرکت ادارات برای خدمتگزاری شایسته به مردم تلاش کنند تا در نهایت خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود منجر به انتفاع و رضایتمندی عمومی مردم گردد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار