رییس شورای اسلامی شهرقدس:
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: شهر قدس در حوزه سرمایه گذاری فرهنگی ضعیف است.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 20 November 2018

نقی علی وند ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کتاب و کتابخوانی یکی از مهمترین ابزارهای رشد و تعالی یک جامعه است.

وی ترویج فرهنگ دوستی با کتاب را نیاز همیشگی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی های جامع و کلان، زمینه را برای پیوند ناگسستنی افراد با کتاب فراهم آورد و این فرهنگ اصیل را که مصون بخش جامعه در برابر تهاجمات گوناگون فرهنگ های بیگانه و یا بی ریشه است ، ترویج کرد.

علی وند اظهار داشت: شورا و شهرداری قدس در همین راستا اقدام به ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی می کنند و همچنین ۲ قطعه زمین یک هزار و ۲ هزار متری به نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای احداث کتابخانه اهدا کرده و آماده تحویل کتابخانه های شهرداری به این نهاد است.

رییس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به کمبود های فرهنگی شهرقدس، گفت: در سال های گذشته علیرغم اینکه در حوزه های عمرانی و ورزشی و خدمات اتفاقات خوبی در شهر افتاده اما در حوزه فرهنگی سرمایه گذاری خوبی صورت نگرفته است و  مسئولان شهرقدس در حوزه سرمایه گذاری فرهنگی ضعیف عمل کرده اند.

وی افزود: البته ما تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات خوبی انجام دهیم و در گام اول به دنبال استفاده صحیح و مناسب از آمفی تئاتر باغ ملی هستیم و سپس به دنبال احداث سینما خواهیم بود.

علی وند در خصوص پروژه های شورا و شهرداری گفت: در حال حاضر گرمخانه آماده بهره برداری است، ۲ پروژه ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی و مسجد کوی فرزان کلنگ زنی شد و همچنین پیگیر تکمیل و تجهیز پروژه های ناتمام شورا و شهرداری هستیم.

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: متاسفانه بین مردم و مسئولان دیوار کم اعتمادی قرار گرفته و مسئولان باید با تلاش، کوشش و ارتباط بیشتر با مردم این کم اعتمادی را به اعتماد کامل تبدیل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار