رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نفوذی های داخلی باید به مردم شناسانده شوند.
کد خبر: ۶۸۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 20 November 2018

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شمیرانات که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است، این انقلاب یک نظام ولایی است این نظام چهل سال روی پای خود ایستاده است که خود یک معجزه محسوب می شود و همین که از هیچکس هراسی در دل نظام وجود ندارد یک حرکت الهی و جهادی به شمار می آید.

محمودی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مستقل در جهان فقط است و برای همین است که دشمنان و نفوذی های داخلی دست در دست هم داده اند تا این نظام ولایی را خدشه دار کنند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: همه ملت ایران به یاد دارند که برخی از نفوذی های داخلی و دشمنان در فتنه سال ۱۳۸۸ چگونه به جان این کشور افتاده اند و در همه جا اعلام کرده بودند که کار ایران تمام است اما همگان دیدند این نظام روی پای خود ایستاد و به کسی باج نداد.

عضو دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کل کشور بیان کرد: امروزه برای هر میز تاثیرگذار ۷۰ شهید تقدیم شده است اگر نتوانیم برای این انقلاب کاری بکنیم خیانت کرده ایم و امروزه عده ای در کشور هستند که کارهای دشمنان ما را انجام می دهند این افراد همان نفوذی های داخلی هستند که این نفوذی های داخلی باید به مردم شناسانده شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از هر کاری مهم تر است افزود: اینکه عده ای از مسئولان منت سر انقلاب می گذارند و بیان می کنند وقت نداریم این نوع حرف ها پذیرفتنی نیست، اگر انقلاب اسلامی نبود الان برخی از مسئولان معلوم نبود در چه جایگاهی حضور داشتند.

محمودی اظهار داشت: وزیر کشور و استانداری تهران پیگیر جلسات و برنامه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستند لذا تمام مدیران در دستگاه های اجرایی باید شخصا پیگیر این مهم باشند چون اینکه هویت و موجودیت ما بستگی به انقلاب اسلامی دارد.

لازم به ذکر است که طی حکمی از طرف حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حجت الاسلام حسنی امام جمعه فشم به عنوان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شمیرانات منصوب شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار