شهردار منطقه یک تهران خبر داد؛
شهردار منطقه یک تهران از اجرای طرح «فرش بوستان های پاییزی» در شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 20 November 2018

حبیب اله تاجیک اسماعیلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری این منطقه اجرای فرش برگ های پاییزی در بوستان ها را طرحی خلاقانه در شهر دانست و گفت: اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری زیست پذیر برای همه با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح «فرش بوستان های پاییزی»اظهار داشت: این طرح با استفاده از پتانسیل های طبیعی و گردشگری منطقه یک به برکت گردش چهار فصل تهران اجرا می شود تا با اهمیت بخشی به مناظر موجود ، بتواند در کاهش دغدغه های شهری چون تهران، فضایی دلنشین و آرام را برای حضور خانواده ها در طبیعت فراهم سازد.

تاجیک اسماعیلی با استقبال از این طرح اجرایی، تصریح کرد: سعی شده برای اجرای این طرح در بوستان های بزرگ منطقه ایی با عدم جمع آوری برگ های پاییزی فضایی طبیعی ایجاد شود تا شهروندان بتوانند لحظاتی را در آرامش به گشت و گذار بپردازند.

مجید صالحی فیروز آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران نیز در این راستا گفت: اجرای مسابقه عکس پاییز شمیران با مشارکت انجمن دوستداران تهران و شهرداری منطقه یک در سه بوستان فرامنطقه ای جمشیدیه، نیاوران و قیطریه برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه از جمعه ۹ آذر به مدت یک هفته اجرا و شهروندان، هنرمندان، عکاسان و... می توانند با ارائه آثار عکاسی خود به روابط عمومی شهرداری منطقه یک در این طرح شرکت کنند و از جوایز آن بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار