جذب بازیکن توسط سپاهان، کاندیدا شدن بیرانوند برای بهترین بازیکن آسیا و صعود انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۸۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 19 November 2018

به گزارش تابناک : در روز 27 آبان‌ماه علاوه بر این‌که 2 بازیکن به تیم فوتبال بانوان سپاهان پیوستند، داوران دیدار گیتی‌پسند اصفهان و پارسیان شهر قدس در لیگ برتر فوتسال نیز مشخص شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ مسابقات تنیس لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که با حضور 10 تیم از استان‌های اصفهان، تهران، مشهد، کرج و شیراز در محل پایگاه قهرمانی کرج آغاز شده بود با قهرمانی تیم گز نیوشا از اصفهان به پایان رسید.

تیم‌های‌گز نیوشا، رامز و آکادمی تنیس پرواز نمایندگان اصفهان در این مسابقات بودند که در نهایت تیم گز نیوشا که محسن حسین‌زاده، نوید ضرابی، محمود جمالیان و محسن شرافتی را به عنوان مربی بازیکن و مجید جلالی را به عنوان سرپرست در اختیار داشت با غلبه بر تیم کافه فکتوری تهران توانست مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند و به لیگ برتر صعود کند.

✅ مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی دو بازیکن سال گذشته تیم همیاری شهرداری ارومیه با عقد قراردادی یک ساله به تیم لیگ برتری بانوان سپاهان اصفهان پیوستند. سمیرا محمدی دروازه‌بان سابق تیم ملی و تیم همیاری شهرداری ارومیه پیشتر با تیم ملوان بندر انزلی مذاکراتی انجام داده بود ولی در ادامه این امر محقق نشد.

✅ لیگ کاراته‌وان ایران که در تهران برگزار می‌شد با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید که تیم پسران نوجوانان و جوانان اصفهان فقط 2 مدال طلا کسب کرد و تیم نوجوانان و جوانان دختران نیز با 2 مدال طلا، 3 نقره و 7 برنز در رده چهارم قرار گرفت.

✅ طبق اعلام کرانچار 22 بازیکن در سفر تیم فوتبال امید به مسقط حضور خواهند داشت و برای انجام مسابقه دوستانه روز 29 آبان برابر عمان آماده می‌شوند؛ در این لیست شهاب عادلی و معراج اسماعیلی دروازه‌بان‌های سپاهان و ذوب‌آهن حضور دارند و تیم ملی امید را در سفر به عمان همراهی خواهند کرد.

✅ مجید فراهانی و محمد داود‌پور از تهران، یوسف افضلی از اردبیل و مهدی کرد از البرز دیدار گیتی‌پسند اصفهان و پارسیان شهر قدس را قضاوت می‌کنند و علیرضا یگانه ناظر داوران است؛ در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال گیتی‌پسند روز جمعه دوم آذر در تهران مهمان پارسیان شهر قدس است.

✅ یک‌شنبه و در مجموعه باغ فردوس شاگردان قلعه‌نویی در دیداری تدارکاتی با نتیجه سه بر یک سپاهان نوین را شکست دادند؛ مهدی کیانی، ساسان انصاری و جلال علی‌محمدی برای سپاهان و مهرداد شاه‌نظری از روی نقطه پنالتی برای سپاهان نوین گلزنی کردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 نامزد نهایی مرد سال آسیا 2018 را معرفی کرد که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی ایران جزو این نامزدها شد.

عبدالکریم حسن، مدافع السد و عضو تیم ملی قطر و سوزوکی، مهاجم کاشیما آنتلرز ژاپن دو رقیب بیرانوند در کسب این جایزه هستند.

✅هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در پایان تیم‌های شهرداری ورامین، شهروند اراک، خاتم اردکان، شهرداری تبریز، سایپا تهران و پیام مشهد مقابل حریفان به پیروزی رسیدند، در جدول رده‌بندی شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و پیام خراسان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

✅چهارمین دوره رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان با قهرمانی تیم چین میزبان رقابت‌ها به پایان رسید؛ همچنین در پایان این رقابت‌ها تیم‌های چین، کانادا، لیتوانی، نیوزیلند، ایران، آلمان، مغولستان و اوگاندا به ترتیب در جایگاه اول تا هشتم قرار گرفتند.

✅ رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان 28 آبان‌ماه تا ششم آذر‌ ماه به میزبانی کشور میانمار برگزار می‌شود، تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از علی روشنی‌کیا، سعید ابولسانی و شروین امیدوار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد از گروه چهارم لیگ فوتبال اروپا با غلبه بر کرواسی با نتیجه دو بر یک راهی مرحله بعد شود؛ هری کین گل پیروزی بخش انگلیسی‌ها را به ثمر رساند تا سه‌شیر بالاتر از اسپانیا و کرواسی راهی مرحله بعد شود.

غلبه مهاجم انگلیسی بر هافبک توامند کروات در رقابتی شطرنج‌وار سوژه بلیچر ریپورت شده است.

✅ در ادامه رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا تیم فیلادلفیا که به تازگی «جیمی باتلر» یکی از ستاره‌های NBA را جذب کرده است دیروز با پرتاب ثانیه آخر او توانست شارلوت را از پیش بردارد.

جدال دو تیم در امتیاز 119 مساوی بود که «باتلر» با پرتاب سه امتیازی که در ثانیه آخر داشت تیمش را به برتری 122 بر 119 رساند؛ شارلوت در حالی این بازی را واگذار کرد که «کمبا واکر» 60 امتیاز و 7 ریباند را برای این تیم کسب کرد.

✅ پیتر اشمایکل دروازه‌بان تکرار نشدنی تیم ملی دانمارک و باشگاه منچستر 55 ساله شد، وی افتخارت بسیاری با پیراهن منچستر و با هدایت فرگوسن کسب کرد.

بازی: 428، کلین شیت: 181، بازی ملی: 126، قهرمانی لیگ برتر: 5 قهرمانی و لیگ قهرمانان اروپا: یک قهرمانی از جمله افتخارات وی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار