استاندار سابق تهران:
استاندار سابق تهران گفت: تهران نیاز به مدیرانی دارد که وقت بگذارند،تلاش کنند و با روحیه قوی برای حل مشکلات مردم وارد شوند.
کد خبر: ۶۸۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 18 November 2018

محمدحسین مقیمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه «شکرالله حسن بیگی» به عنوان سرپرست استانداری تهران طی سخنانی ویژگی های خاص استان تهران در بخش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را برشمرد و گفت: تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های استان تهران برای همه شهرهای کشور الگو است و لذا تهران نیاز به مدیرانی دارد که وقت  بگذارند،تلاش کنند و با روحیه قوی برای حل مشکلات مردم وارد شوند.

استاندار سابق تهران با بیان این که فرصت خدمت دائمی نیست، گفت: مدیران سرمایه های کشور هستند و باید بدانید، هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست.

وی با بیان این که منافع کشور از طریق نیروهای انسانی کارآمد، پر تلاش و متعهد حاصل می شود، اضافه کرد: اجازه ندهید، مدیریت به راحتی مورد هجمه قرار بگیرد.

مقیمی در ادامه با بیان اینکه استان تهران یک استان ویژه است گفت: پایتخت جمهوری اسلامی ایران تهران است لذا اگر از این دید به تهرانی که حدود ۱۵ میلیون جمعیت دارد و پایتخت کشور محسوب می شود و از نظر اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای است نگاه کنیم می بینیم که این شهر دارای فرصت های زیادی است و واحد های صنعتی، کشاورزی، گردشگری زیادی را در خود جای داده است و از این لحاظ به خوبی اهمیت آن را درک خواهیم کرد.

استاندار سابق تهران بیان داشت: اگر با این تعریف و مسئولیتی که به ما داده شده تکلیف خود را روشن بدانیم و در خصوص تصمیماتی که گرفته می شود حساس باشیم، فعالیت وسیع در این استان شکل می گیرد و ما مسئولیت داریم که در این استان خدمت کنیم لذا در راستای خدمت به مردم به شخصه معتقدم تا زمانی که انسان وجود دارد باید به خدمت بپردازد و امروز درست است که من از خدمت محروم می شوم ولی جاهای زیادی برای فعالیت در زمین خدا همیشه وجود دارد و فقط باید به فعالیت برای مردم و خدمت به آنها فکر کرد.

وی اظهار داشت: تهران با ویژگی های خاص نیاز به مدیرانی دارد که سر از پا نشناسند و تلاش کنند و درست است که در کشور ما امکانات زیادی وجود دارد ولی باید هوشیار باشیم که دشمنان ما هم سرسخت هستند و امریکا تمام سعی خود را می کند که نگذارند ما پیشرفت کنیم و روی پای خود بایستیم و در این زمینه نیزما از نعمت مقام معظم رهبری برخورداریم و ما در این استان با این ویژگی که باید نمونه و الگویی برای استان های دیگر باشیم باید قدم برداریم تا کسانی که در مرز و استان های دیگر زندگی می کنند ببینند که در مرکز به همه مسائل اقتصادی، اجتماعی توجه می شود و تلاش می کنتد که این مسئله بسیار اثرگذار خواهد بود.

مقیمی افزود: ما که مسئولیت می گیریم باید یادمان باشد برای رضای خدا و مردم باشد و روزی باید خوشحال باشیم که برای پیشرفت نظام قدم برداشتیم و ناراحت که وقت را بیهوده هدر دادیم و تا زمانی که قانون اجازه می دهد با درست کاری خدمت کنیم چرا که خدمت برای مردم دائمی نیست.

در زمان تصدی مقیمی بر استانداری تهران ٨٥٠ پروژه با ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در این استان به اجرا درآمد.

بر اساس این گزارش، شکرالله حسن بیگی، شامگاه شنبه و طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان سرپرست استانداری تهران منصوب شد.

محمدحسین مقیمی، طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان از امروز دیگر استاندار تهران نیست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار