کد خبر: ۶۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 17 November 2018
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
فيلم چندان جالبي درست نكردند. خوبه آدم همه ي حقيقت رو بگه نه فقط كمي تا قسمتي از حقيقت رو
اينها افرادي هستند كه املاك سازماني متعلق به دانشگاه رو از يكي دو نسل قبل از خودشون به ارث بردند و يا به صورت غير قانوني خريد و فروش كردند و خيلي از اينها اصلا پرسنل دانشگاه و يا پرسنل راه آهن نيستند. ظاهرا از حدود دو سال پيش حكم قطعي تخليه اين املاك به اين افراد ابلاغ شده و اتفاقا وكيل هم داشتند. اما اينها طلب 500 ميليون تومان پول از دانشگاه داشتند تا ملك دانشگاه رو كه مال دانشگاه بوده و حكم قضايي هم به نفع دانشگاه بوده به خود دانشگاه تحويل بدن.
مرداد ماه با حضور نيروي انتظامي و قاضي تعدادي از خونه ها تخليه شدن و اموالشون به مكاني كه دانشگاه تهيه كرده بود انتقال داده شد. باقي اين افراد كه فكر اين كار رو نكرده بودند و غافلگير شده بودند دست به دامان شوراي شهر و نهادهاي ديگه ميشن تا جلوي اجراي حكم رو بگيرن.نهايتا از حدود 9 خانه اي كه در كوچه امام زاده قرار داشتند با گرفتن 100 ميليون تومان ، هفت خانه با رضايت خودشون خونه ها رو تحويل ميدن . اين خرابه هايي كه در اين فيلم نشون داده شد و اين دو خانم صحبت مي كردند مربوط به همين خونه هايي است كه 100 ميليون گرفتند و خونه ها رو به دانشگاه تحويل دادند.
چند روز پيش هم كه ظاهرا قرار بوده بعد از مهلت چند باره براي تخليه و عدم تخليه دو خانه باقي مانده ، براي تخليه بيان افراد اين دو خونه وخونه هاي مربوط به قسمتهاي ديگه، از صبح زود ساعت 6 با شعار دادن و داد و فرياد و فحاشي ، دست به ايجاد نا امني زدند. يكي از همين افراد كه براي چند لحظه در فيلم نشون داده شد با سر و صدا و تهديد و فحاشي هاي بسيار زشت محله را به هم زده بود. من اگر جاي رئيس دانشگاه الزهرا بودم به خاطر فحاشي هاي بسيار زشت اين شخص، حتما ازش شكايت مي كردم و به زندان مي انداختمش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار