امام جمعه جوادآباد:
امام جمعه جوادآباد از برگزاری یادواره ۲۶۴ شهید بخش جوادآباد طی آبان ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 17 November 2018

حجت الاسلام حسین رضا پور از برگزاری یادواره ۲۶۴ شهید بخش جوادآباد خبر داد و اظهار داشت: این یادواره چهارشنبه شب ۳۰ آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که در مسیر شهدا و ارزشها گام برداریم می توانیم از مشکلات عبور کنیم و از هیچ سختی نگران نیستیم با تاکید بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ شهادت افزود: فرهنگ شهادت برگرفته‌شده از فرهنگ سیدالشهدا هدف از برگزاری یادواره شهدا و کنگره شهدا، تبیین فرهنگ شهادت است.

امام جمعه جواد آباد با اشاره به اینکه سخنران این مراسم سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) خواهد بود گفت: این یادواره به مناسبت چهل سالگی انقلاب است و در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

رضا پور خواستار همکاری همه اقشار در این خصوص شد و گفت: یاد و نام شهدا در اولویت قرار دارد و با برگزاری این یادواره ها می خواهیم منش این عزیزان برای همیشه ماندگار شود و الگوسازی خوب و درستی برای جوانان شکل بگیرد.

امام جمعه بخش جواباد آباد بیان داشت: عزت و عظمت و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست و ما نیز وظیفه داریم همواره قدردان خدمات آنها باشیم و از ارزشهایی که شهدا در آن مسیر رفتند صیانت کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار