رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا گفت: ایجاد شرایط تنبلی و ناامیدی در دانشجو سبب کندی حرکت می شود.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 17 November 2018

حامد زارعی نقش دانشگاه در پیشبرد اهداف و پیشرفت انقلاب اسلامی به سمت آرمان‌های خود را بی‌بدیل و اساسی دانست و افزود: دانشگاه محل حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی کشور است و همه توقع دارند فضای فرهنگی آن، متناسب با نسل امروز و در مسیر آرمان های انقلاب باشد.

وی گفت: اکنون به برکت نگاه نافذ و تدبیر هوشمندانه سکان دار انقلاب، رویکرد جدیدی بر مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی، حاکم شده و این موضوع بارقه های امید را برای دوست‌داران انقلاب فراهم کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا گفت: آن چه که امروز می تواند، کشور را در ریل پیشرفت و توسعه قرار داده و دشمنان نظام را با یأس و نا امیدی مواجه کند، روحیه و تفکر انقلابی است که خوشبختانه امروز در دانشگاه آزاد اسلامی جاری و ساری است، دانشگاه با محیطی جوان، پرانرژی،واقع نگر، خلاق و نوآور محل بیم  و امیدهاست، هم دشمنان و بیگانگان به آن چشم طمع دوخته اند و آمال خود را از دریچه آن واکاوی می کنند و هم احباب و دوستان برای پیشرفت جامعه و امت اسلامی چشم به آن دارند.

زارعی گفت: با توجه به تأکید چندین بار ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر این که « دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند، باید به جوان مؤمن انقلابی در دانشگاه بها داد تا او میدان دار این محیط اثرگذار باشد. » وظیفه مسئولین دانشگاه خطیرتر می شود.

وی بی ارادگی، تنبلی و ناامیدی را از جمله موانعی دانست، که موجب کندی حرکت به سمت آرمان ها می شود و افزود: سربازان حضرت آقا در دانشگاه بدون لحظه ای سستی و غفلت، هوشیارانه مطالبات ایشان را پیگیری کرده و در مقابل هجمه های بیگانگان و معاندان و تخریب افکار عمومی سد محکمی ایجاد خواهند کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان با دارا بودن بیش از ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر کشور، ‌یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو بیش از نیمی از بار آموزش عالی کشور را عهده‌دار است و  با شتاب و توان حد اکثری خود به سمت تبدیل شدن به دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است و در راستای تحقق این مهم از تمامی ظرفیت جامعه دانشگاهی، مشارکت نخبگان، استادان و دانشجویان خود بهره خواهد برد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار