کد خبر: ۶۷۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 13 November 2018

دو روز پیش یک نماینده‌ی اصولگرای مجلس از فردی با عنوان «جاسوس همجنس گرایی که قصد نفوذ به خبرگان را داشت» سخن گفت. پارسال هم یک نماینده‌ی دیگر این جناح از فردی به نام «چوب تراش» گفته بود که به نظر همان شخص است. حالا تندروها به دنبال این هستند که او را به جریان اصلاح طلبان نسبت دهند.

حجت الاسلام حسن نمازی، از دست‌اندرکاران اصلی دو لیست «یاران اعتدال» و «خبرگان مردم» در انتخابات خبرگان در سال ۹۴ که مورد حمایت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان بودند، به انصاف نیوز گفت: «اسم این آقا سال ۹۴ در لیست خبرگان مردم نبود، من هم ایشان را نمی‌شناسم. لیستی هم که مورد اشاره‌ی شما است و ایشان هم در آن خبر جزو آن لیست بوده است، تا آنجا که من اطلاع دارم اصلا مورد تایید آیت الله هاشمی نبوده است».

تصویری که رسایی به نقل از صفحه‌ی «افسران جنگ نرم» منتشر کرده است

ادعای غیرواقعی رسایی

«حمید رسایی» نماینده‌ی سابق اصولگرا هم امروز – سه‌شنبه – در کانال تلگرامی خود با اشاره به تصویری از یک خبر غیرواقعی در خبرگزاری اصولگرای فارس در سال ۹۴ مدعی شده بود:

«تصویری که از «سید سعید جلیلی‌ چوب تراش» (جاسوس همجنسگرا) هنگام ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت شده است و در فضای مجازی منتشر می‌شود! وی در قامت یک مجتهد برای ثبت‌نام در انتخابات خبرگان آمده بود! عجیب‌تر اینکه اسم او در فهرست مورد ائتلاف اعتدالیون هم قرار داشته است! #جاسوس #انگلیس #اعتدال #اصلاح_طلب #هاشمی_رفسنجانی #روحانی»

در همان تاریخ در سال ۹۴، فقط چند سایت اصولگرا این خبر خبرگزاری فارس را بازنشر کرده بودند و حتی برخی آن را ادعا خواندند.

دو روز پیش در صداوسیما

دو روز پیش، سید حسین نقوی حسینی نماینده‌ی اصولگرا که عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است در توییتی فیلمی از گفتگویش در بخش ویژه خبر صداوسیما را درباره‌ی فردی به اشتراک گذاشت که او را «جاسوس همجنس گرایی که قصد نفوذ به خبرگان را داشت» خوانده است.

 

کریمی قدوسی دیماه ۹۶

کیهان، ۴ دیماه ۱۳۹۶ نوشته بود: محمدجواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از سخنرانی در جمع مردم ورامین در حسینیه ثارالله علیه‌السلام، در بخش پاسخ به پرسش‌های مردم گفت:

«درباره نفوذی‌های حاضر در تیم مذاکره‌کننده هم از آقای ظریف سؤال کرده‌ایم که طی روزهای آینده در صحن مطرح می‌شود. البته یکی از این نفوذی‌ها گیر افتاده و زندانی است. کرسی استادی نفوذ در دنیا در دستان انگلیسی‌هاست. هر سرویس‌ قوی و معروف اطلاعاتی در یک امر خاصی مهارت بالایی دارد. به عنوان مثال سرویس موساد در بحث ترور قوی است و دانشمندان ما را هم به‌وسیله نفوذ ترور کرد. در لندن مجموعه‌ای از مراکز آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی مختص پرورش عناصر اعتقادات شیعی وجود دارند. عنصری به نام آقای چوب‌تراش به آنجا می‌رود، چندین سال در حوزه علوم اسلامی آموزش می‌بیند و لباس روحانیت را هم بر تن می‌کند. چوب‌تراش از آنجا به نجف می‌رود و به خانه‌های مراجع و علما نفوذ پیدا می‌کند. حتی در آنجا درجه اجتهاد نیز می‌گیرد. چوب‌تراش سپس به ایران می‌آید و مشغول به تبلیغ می‌شود. در انتخابات دور قبل نیز نامزد انتخابات خبرگان رهبری شد که دستگیرش کردند‌. آزادسازی چهار دست‌پرورده انگلیسی‌ها هدف اصلی سفر جانسون به ایران است. وزیر امور خارجه انگلیس که هفته قبل به ایران سفر کرد، به‌دنبال آزاد کردن چهار نفر از جمله همین چوب‌تراش بود. فروغی جاسوس نفت، نازنین ساغری نفوذی BBC و دری‌اصفهانی جاسوس ‌هسته‌ای نیز سه نفر دیگر هستند».

 بیشتر بخوانید:

تا درجه‌ی اجتهاد پیش رفته بود

دوم بهمن ماه ۹۶، ابوالفضل ظهره وند در سایت اصولگرای جهان نیوز در یادداشتی با تیتر «چرا انگلیس به دنبال آزادی چهار جاسوس است/ از جاسوسی که اجتهاد دارد تا فردی که همکار ظریف بوده» نوشت:

«به اذعان یکی از نمایندگان مجلس انگلیسی ها به شدت در تلاش هستند تا چهار جاسوس خود را که در ایران گرفتار شده اند  آزاد کنند. جاسوس اول فردی به نام چوب تراش است که تلاش کرده بود به مجلس خبرگان نفوذ کند. وی با آموزش‌هایی که در انگلیس دیده توانسته بود در نجف تا درجه اجتهاد هم پیش برود. …»

 

گزارشی از ثبت نام برای خبرگان

دوم دیماه ۱۳۹۴، خبرگزاری ایلنا در خبری از ثبت نام برای نامزدی در انتخابات خبرگان با تیتر «سعید جلیلی هم نامزد خبرگان شد!»، با کنایه از فردی عجیب نام برد و نوشت:

«فردی با حضور در ستاد انتخابات و ثبت نام برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه تهران نام خود را سید سعید جلیلی معرفی کرد و مدعی شد در مجامع اسلامی خارج از کشور او را با نام سعید آل‌محمد می‌شناسند.

جالب اینجا بود که او مدعی شد از بانیان روزنامه سلام (روزنامه توقیف شده اصلاح‌طلب به مدیریت موسوی خوینی‌ها) بوده است. وی با شعار قرار است «آقای جهان شویم» و با کاغذی که بین خبرنگاران تقسیم می‌کرد، خود را به دیگران معرفی کرد».

 

آرزوی جفت کردن نعلین رهبری و محو شدن در افق

به گزارش انصاف نیوز، ۱۵ دیماه ۹۴ هم خبرآنلاین در گزارشی از ثبت نام‌ها درباره‌ی این فرد ناشناس با تیتر «داوطلبی که آرزوی جفت کردن نعلین رهبری و محو شدن در افق را داشت» نوشت:

«سيدسعید جلیلی که در آزمون اجتهاد خبرگان شرکت کرده بود، گفت: من هدفم از شرکت در انتخابات مجلس خبرگان این است که اگر بتوانم نعلین آقا (رهبری) را جفت کنم. وی در هنگام خروج از جلسه چمدانی را با خود به همراه داشت و همچنین برگه‌هایی را بین خبرنگاران توزیع کرد که شامل نامه سرگشاده وی به شورای نگهبان بود.

سید سعید جلیلی همچنین برگه ای با تصویر خود را به اين نامه ضميمه کرده بود که روی آن نوشته شده بود «معرفی کوتاه حافظ دین و طائفه اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) متوجه الی الله و منقطع الی الله، استاد علامه فانی در افق بقاء الحق «سید سعید جلیلی» (دام الله تعالی ظله الوارف، کاندیدای محترم دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران)».

خبرنگاران در خصوص این برگه از او سؤال کردند که پاسخ داد جدی نگیرید هوادارانم چاپ کرده‌اند».

تصویر برگه‌ی تبلیغاتی سید سعید جلیلی چوب تراش با عنوان «بیانیه حضور مستقل»

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
موضوع واقعيت دارد يا تهمت است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار