در جلسه امروز شورای اسلامی تهران؛
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصدمین جلسه علنی شورای شهر تهران به تغییر نام سه خیابان در شهر تهران رای دادند.
کد خبر: ۶۷۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 13 November 2018

 زهرا صدراعظم نوری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تغییر نام برخی از معابر شهر تهران با تغییر نام خیابان زیتون به نام شهید جعفرزاده مخالفت کرد، اما با توضیحاتی که توسط حق‌شناس ارائه شد و با توجه به سکونت خانواده این شهید در این خیابان و عدم امکان نامگذاری خیابان دیگری به نام این شهید،  وی نیز با این تغییر نام موافقت کرد.

 

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تغییر نام برخی از معابر شهر تهران گفت: تغییر نام معابر به دلیل اینکه در ماه‌های اخیر طرح‌ها و لوایح فوریت‌دار وجود داشت و همچنین موضوع انتخاب شهردار تهران در دستور کار بود، شش بار به تعویق افتاد.

 

وی ادامه داد: در منطقه ۲ پلی در بوستان نهج‌البلاغه به نام پل آسمان نامگذاری شد، در منطقه ۳ تهران خیابان سهیل براساس پیشنهاد انجمن جامعه‌شناسی به نام استاد قانعی‌راد نامگذاری شد، در بلوار آفریقا منطقه امانیه خیابان گلستان به نام هنرمند سرشناس و کارگردان مشهور کشور همایون شهنواز نامگذاری شد و خیابان زیتون نیز به نام شهید جعفرزاده نامگذاری شده است. همچنین میدانی در منطقه ۱۵ محدوده ابومسلم نیز به نام شهید مهدی بیدی نامگذاری شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار