فوتباليست‌هاي اميد تيم صباي قم بعد از چهار هفته طعم تلخ شكست در ليگ دسته اول فوتبال ايران را چشيده و از صعود به مكان دوم جدول رده‌بندي بازماندند.
کد خبر: ۶۷۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 13 November 2018

به گزارش تابناک قم، امیدهای صبای قم که در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم نوین فولاد یزد را در خانه حریف شکست داده و به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسیده بودند این هفته شکست سنگینی را پذیرفته و از صعود به مکان دوم جدول محروم شدند.

صبای قم هفته گذشته تیم رده سوم جدول را با نتیجه دو بر یک در یزد شکست داد و جایگاه این تیم را گرفت اما این هفته نه تنها نتوانست تیم آلومینیوم سازی اراک را مغلوب کرده و به رتبه دوم جدول برسد، بلکه با قبول یک باخت غیر منتظره بعد از چهار هفته باخت و به روند صعودی خود ادامه نداد.

شاگردان مسعود خسروی که شروع تلخی در بازی‌های فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور داشته و در خانه با حساب 6 بر صفر به سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ باخته بودند، در چهار بازی بعدی خود سه برد و یک تساوی کسب کرده بودند اما این هفته در خانه به آلومینیوم سازی اراک باختند.

خسروی که مدت‌ها عملکرد و نتایج تیم آلومینیوم سازی اراک را زیر نظر داشت، هر چقدر به شاگردانش نصایح تاکتیکی تمرین شده پیش از بازی را یاد آوری کرد، نتوانست مانع شکست صبا شود، دیداری که در آن صبای قم برابر دیدگان تماشاگران قمی با حساب 5 بر 3 به آلومینیوم سازی اراک نتیجه را واگذار کرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های این گروه تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اقتدار و فاصله زیادی نسبت به دیگر تیم‌ها در صدر ایستاده، ضمن اینکه بازی‌های امسال لیگ دسته اول امید به شکل گروهی به انجام می‌رسد تا در نهایت دو تیم به لیگ برتر امید در سال 1398 راه یابند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار