فرزند علی مطهری که پیش از این معاون عمرانی شهرداری منطقه 17 محسوب می شد، سمت دوم خود در شهرداری را نیز دریافت کرد.
کد خبر: ۶۷۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 12 November 2018

به گزارش تابناک : مرتضی مطهری، فرزند علی مطهری که دی ماه سال 95 به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 17 تهران انتخاب شده بود، امروز 2 شغله شد.
فرزند جوان علی مطهری نماینده حاشیه ساز مجلس شورای اسلامی که متولد 1366 و فاقد سابقه اجرایی محسوسی است دی ماه سال 95 معاون شهردار منطققه 17 شد.
مرتضی مطهری علاوه بر آقازاده بودن داماد هادی ایازی معاون سابق شهرداری تهران و معاون کنونی وزیر بهداشت است. 
جالب است بدانید ایشان هیچ سابقه اجرایی در زمینه شهرداری نداشته و تنها قبل از این مشاور آقای مهدی عباسی رییس منطقه 17 شهرداری تهران بوده است .
اما امروز مرتضی مطهری عضو هیئت مدیره موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.
در ترکیب جدید هیئت مدیره سید مجید حسینی رئیس هیات مدیره سابق و مدیرعامل فعلی این موسسه و مهدی رمضانی از هیئت مدیره قبلی حضور دارند و سه عضو جدید شامل محمود حمیدی مدیرکل جدید حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد خدادی مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرتضی مطهری هستند.
پیش از این و در دوره ریاست محمود صلاحی بر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در کنار وی به عنوان رئیس هیئت مدیره، سید مجید حسینی، مهدی رمضانی، عابد ملکی و محمد خیاطان عضو این هیئت مدیره بودند که با خروج صلاحی از سازمان عضویت وی و خیاطان در این هیئت مدیره در نشست مجمع موسسه نشر شهر لغو شد.
مدیریت مجموعه باغ کتاب تهران نیز در اختیار مجموعه موسسه نشر شهر است.
این انتصاب حاشیه دار در حالی صورت پذیرفته است که جوانان بسیاری با تخصص های بالا عملا امکان حضور در مشاغل عادی را هم پیدا نمی کنند!

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار