دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دوشنبه 21 آبان در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 11 November 2018

به گزارش ستاد خبری کنفرانس با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،ارائه مقالات دانشگاهی،برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های کاربردی مرتبط را در دستور کار خود قرار داده است.همچنین تقدیر از فعالین دانشگاهی و صنفی این حوزه از جمله برنامه های این کنفرانس ملی میباشد

بنابر این گزارش بررسی راهکارهای ارتباط با مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش،زنجیره تامین در دفاتر خدمات پس از فروش،نقش خدمات پس از فروش در بهره وری و توسعه بازار،راهکارهای ارائه خدمات پس از فروش در تحریمها،تامین مالی در پروژه های خدمات پس از فروش،راهکارهای توسعه ملی از طریق ارائه خدمات سراسری از جمله محورهای این کنفرانس است.

لازم به ذکر است طی نه دوره گذشته برگزاری این کنفرانس بیش از 150 مقاله و سخنرانی کاربردی در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده است.ارائه گزارش عملکرد بخش دولتی توسط نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان،ارائه راهبردهای اجرایی رفع مشکلات قانونی و تبیین آن توسط نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی و همچنین هم اندیشی مدیران بخش خصوصی و طرح معضلات و کاستی ها در عرصه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از جمله برنامه های اجرا شده این کنفرانس در دوره های پیشین خود بوده است.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار