رییس هیات مدیره موکب حضرت جوادالائمه(ع) خبر داد؛
رییس هیات مدیره موکب حضرت جوادالائمه(ع) از پذیرایی از ۲۲ هزار زائر امام رضا(ع) در این موکب در ایام عزاداری آخر ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 07 November 2018

فتح الله فرجی اظهار داشت: خادمان موکب حضرت جوادالائمه(ع) در میدان ۱۷ شهریور مشهد و در ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا (ع) به زائران امام هشتم(ع) خدمت رسانی می کنند.

عضو شورای شهر ورامین با بیان این که این موکب مردمی بوده و با کمک های مردم فعالیت می کند، گفت:  در این موکب بیش از ۹۰ نیروی داوطلب طی ۴ روز به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را بر عهده دارند.

فرجی اظهار داشت: بیش از ۷ هزار نفر در ۳ وعده غذا ،چای نبات، میان وعده  و سیب زمینی سوخاری به صورت مداوم در شبانه روز بین زائران پذیرایی می شوند، و در مجموع بیش از ۲۱ الی ۲۲ هزار زائر در این ۴ روز مورد پذیرایی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده یک هزار و ۱۰۰ نفر از زائران و شهروندان ورامینی می توانند در موکب حضرت جوادالائمه(ع) اسکان پیدا کنند.

رییس هیات مدیره موکب حضرت جوادالائمه(ع) گفت: ایام رحلت رسول گرامی اسلام(ص) و نیز شهادت امام رضا(ع) باید با شکوه بیشتری برگزار شود و بتوانیم با الگوگیری از مراسم اربعین در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر عزاداری ۲۸ و ۳۰ ماه صفر بپردازیم.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار