شهردار پیشوا تاکید کرد؛
شهردار پیشوا بر لزوم ایجاد تغییر در شکل فضاهای آموزشی پیشوا تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 04 November 2018

حکمت امیری صبح یکشنبه با حضور در نشست شوراهای دانش آموزی پیشوا ضمن تبریک به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب دانست و بیان داشت: اساس هر کشوری را سیستم آموزشی آن تشکیل می دهد و اگر این سیستم آموزشی دارای ایرادی باشد کل سیستم کشور دچار اختلال می شود.

وی افزود: سیستم آموزش و پرورش باید به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شود که کمترین اختلال در برنامه های آن وجود داشته باشد.

امیری با اشاره به جایگاه شوراها گفت: شوراهای دانش آموزی می تواند اساسی برای مراحل بالاتر باشد که به شوراهای حکومتی برای مدیریت یک مجموعه ختم می شود.

شهردار پیشوا، وظایف شوراهای دانش آموزی را بسیار حساس و اساسی دانست و افزود: متاسفانه در طول این چندسال فضاهای آموزشی با توجه به نیازهای دانش آموزان طراحی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به فضاهای آموزشی بسیاری از کشورها داشته باشیم خواهیم دید نیازهای دانش آموزان در فضای آموزشی به گونه ای پیش بینی و طراحی شده که بتوانند یک روز کامل را در آن سپری کنند.

شهردار پیشوا در پایان متذکر شد: باید امکانات مورد نیاز دانش آموزان به خصوص فضاهای ورزشی در مراکز آموزشی لحاظ شود و بر همین اساس باید شکل و شمایل فضاهای آموزشی تغییر یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار