کد خبر: ۶۷۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 04 November 2018
باتوجه به برگزاری بازی در تهران، سرخ ها علاوه بر استفاده از وضعیت جوی ورزشگاه، بایستی از دیگر امکانات میزبانی هم بهترین استفاده را کنند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز گذشته در حالی مقابل کاشیما مغلوب شد که  بازیکنان سفیدپوش در نیمه دوم از لحاظ بدنی با مشکلاتی مواجه شده بودند و بدون شک یکی از دلایل این مشکلات، عدم تطبیق پذیری کامل با اختلاف زمانی ایران و ژاپن بوده است.
اما به هر حال آن مسابقه به پایان رسید و حالا پرسپولیس است که باید از امتیاز میزبانی در دیدار برگشت بیشترین استفاده را کند. حضور 80 هزار هوادار اولین نکته ای است که سرخ های تهران از آن بهره خواهند برد اما این تمام داستان نیست. نماینده ایران نیز می تواند از اختلاف زمانی بین ایران و ژاپن سود ببرد و نمود این اختلاف را هر چه بیشتر در زمین بازی نشان دهد.
تغییر ساعت مسابقه راهکار بسیار خوبی خواهد بود. اکنون بازی به وقت ایران ساعت 18:30 و به وقت ژاپن ساعت 00:00 برگزار خواهد شد که این ساعت نمی تواند آنچنان که باید و شاید برای سامورایی ها دردسرساز شود. در صورت تغییر از 18:30 به ساعتی مثل 21 بازی به وقت ژاپن در نیمه شب آغاز می شود و قطعا روی عملکرد بازیکنان ژاپنی تاثیرش را می گذارد چرا که آن ها نیز همچون پرسپولیس فرصت تطبیق پذیری کامل با اختلاف زمانی را ندارند.
ژاپنی ها به سادگی توانستند ساعت بازی را تغییر دهند و کار را برای پرسپولیس مشکل کنند و حالا نوبت پرسپولیس است که از امتیاز میزبانی بهره ببرد. قرار بود بازی رفت ساعت 13:30 به وقت ایران و 19 به وقت ژاپن برگزار شود اما  باشگاه کاشیما آنتلرز از ای اف سی درخواست کرد تا بازی 4 ساعت زودتر برگزار شود تا بازیکنان تیم پرسپولیس نیز کار سخت تری برای انجام مسابقه داشته باشند.
البته در این بین نهادهای ذی ربط نیز باید موافقت خود را اعلام کنند. شورای تامین احتمالا مهم ترین نهادی است که در این زمینه تصمیم گیری می کند و باشگاه پرسپولیس بایستی مذاکره با این نهاد را در دستور کار قرار دهد تا بتواند زمان بازی را دست خوش تغییر کند، هرچند که AFC هم باید موافق این تغییر زمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار