فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: معاف شدن ۸ کشور از تحریم های نفتی ایران نشانه عقب نشینی آمریکا است.
کد خبر: ۶۷۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 04 November 2018

سردار حسن حسن زاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان بهارستان طی سخنانی گفت: امروز در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، نوجوانان پرشور کشور در مراسم ۱۳ آبان حضور پیدا کردند، چرا که ۱۳ آبان تجلی اقتدار ملت ایران و شکست آمریکا و استکبار جهانی و نماد حضور مقتدرانه جوانان انقلابی است.

وی ضمن تشریح آمریکا در برهه کنونی و نیز وضعیت انقلاب اسلامی گفت: در ۱۳ آبان سال ۵۸ و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ابهت این کشور مستکبر در هم شکست، امروز نیز در حالی مراسم ۱۳ آبان ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم، که استکبار جهانی تصور می کرد، پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی شاهد بصیرت جوانان و نوجوانان کشور نخواهد بود، اما در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شاهد برملاشدن آرزوهای آمریکایی ها هستیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان این که آمریکا امروز در ضعیف ترین حالت خود در ۴۰ سال گذشته قرار دارد، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

حسن زاده افزود: آمریکا گمان می کرد، با تحریم ها می تواند جلوی عزت، پیشرفت و اقتدار کشور ما را بگیرد، اما امروز شاهد سربلندی و پیشرفت کشور علی رغم تمام مشکلات و تحریم های اقتصادی هستیم، ملت ما در عرصه های مختلف علمی، فناوری، دفاعی و ... رتبه اول در منطقه و رتبه قابل قبولی در جهان داریم.

وی با بیان این که آمریکا در خیال باطل خود به فکر محدود کردن فکر و آرمان انقلاب اسلامی بود، گفت: علی رغم توطئه های آمریکا شاهد حضور چند ده میلیونی عاشقان و ارادتمندان در مراسم اربعین هستیم، دنیا و نیز ملت ما و جوانان بدانند، امروز حقیقتا آمریکا تمام سعی خود علیه ملت ایران به کار بسته است، اما در همین مقطع و تلاش نیز شکست خورد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به مشخص کردن ۱۳ آبان توسط ترامپ برای تشدید تحریم ها علیه کشور ما گفت: در همین ۱۳ آبان شاهد شکست ترامپ و طرح های وی هستیم، در روز گذشته هم زمان با اعلام تحریم های جدید شاهد عقب نشینی آمریکا در خصوص تحریم نفتی ایران بودیم، آن ها ۸ کشور را در خصوص تحریم نفتی ایران معاف کردند و این امر مشخصه شکست آن ها است، به فضل الهی و باحضور جوانان و نوجوانان انقلابی و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شکست آمریکا قطعی شده و روز ۲۳ بهمن ماه شاهد یاس و ناامیدی در رفتار و گویش تمام دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار