گزارش زنده دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018
دیدار رفت تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا از 9:30 به وقت تهران (ساعت 15 به وقت محلی) در ورزشگاه کاشیما ساکر شهر ایباراکی آغاز شده است. پرسپولیس در 10دقیقه نخست برخلاف انتظار هجومی بازی کرد و دو فرصت عالی گلزنی خلق کرد و پس از آن به دفاع و کنترل جریان بازی روی آورده ... فو مینگ از کشور چین قضاوت این دیدار را به عهده دارد.
کد خبر: ۶۷۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 03 November 2018

دقیقه 36: ارسال زمینی سیامک نعمتی درون محوطه جریه با کنترل خوب منشا و پاس به عقب او همراه شد و سپس علیپور به نورالهی و او هم برای شوتزنی بشار رسن توپ را مهیا کرد که شوت سنگین رسن بلوکه شد.

دقیقه 30: پاس عمقی لی اندرو برزیلی به سرجینیو هموطنش او را در پشت محوطه در موقعیت شوت قرار داد، اما شوت سنگین سرجینیو با تکل عالی شجاع دفع شد.

دقیقه 25: نخستین خطر نسبتا جدی میزبان از پشت شش قدم و پس از چرخش با زاویه توسط سوزوکی زده شده که توپ در چارچوب نبود و با فاصله به اوت رفت.

دقیقه 10: فرار تند وتیز بشار رسن در ضد حمله پرسپولیس را در موقعیت عالی دو به یک با مدافع کاشیما قرار داد اما آوه پیراهن بشار را کشید تا او را متوقف کرده و تنها یک کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی خطرناک نورالهی به تیر دوم در آستانه ورود به دروازه با نوک انگشتان دروازه بان کاشیما راهی کرنر شد.

دقیقه 3: پرسپولیس که بازی را هجومی آغاز کرد، در همان دقیقه سوم با سانتر عالی رسن روی سر منشا و تاثیر او ، درون شش قدم علیپور را با گلر تک به تک کرد اما ضربه با تاخیر او به سر مدافع ژاپنی خورد و راهی کرنر شد.

پرسپولیس از دقایقی ییش در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم کاشیما ساکر برابر گوزن‌های ژاپنی قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ که برای رسیدن به این مرحله موفق شده بعد از صعود از مرحله گروهی، الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر را از پیش رو بردارد، اکنون در فینال و در برابر رقیب ژاپنی خود قرار خواهد گرفت تا طلسم قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان بشکند.

ترکیب کاشیما آنتلرز

کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه و جونگ سئونگهیون.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، علی علیپور، گادوین منشا و سیامک نعمتی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :