سرپرست فرمانداری قرچک:
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: کم کاری ادارات قرچک درباره رفع مشکلات مردم قابل پذیرش نیست.
کد خبر: ۶۷۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 31 October 2018

بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در ملاقات مردمی با شهروندان ک به صورت چهره به چهره برگزار شد ضمن بررسی مشکلات شهروندان و صدور دستورات لازم برای پیگیری و حل مشکلات به دستگاه‌های اجرایی طی سخنانی اظهار داشت: بهترین راه برای در جریان قرار گرفتن مسئولین با مشکلات و نیازهای عموم مردم برگزاری ملاقات عمومی است و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان اصلی‌ترین محور برگزاری ملاقات مردمی است.

 سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و حل مشکلات مردم را از اولویت‌های کاری فرمانداری عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه مسئولان نظام است و همه مدیران باید خود را در مقابل مردم مسئول و پاسخگو بدانند.

وی بابیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، اظهار داشت: تا آنجا که قانون و مقررات اجازه دهد و از عهده فرمانداری برآید به مشکلات مردم رسیدگی خواهد شد.

خطیبی خاطرنشان کرد: در این ملاقات مردمی دستورات لازم برای مراجعه‌کنندگان به مراجع ذی‌ربط صادر شد و این دستورات صادره از سوی فرمانداری پیگیری می‌شود تا مشکل این عزیزان مرتفع شود و اگر اداره و نهادی در این خصوص کم‌کاری کند با آن اداره برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری قرچک با تأکید ایشان و در جهت تسریع در حل مشکلات مردم، هر هفته در محل فرمانداری برگزار می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار