سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تجمع بزرگ رضویون به میزبانی آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 31 October 2018

به گزارش تابناک : حامد جعفرزاده اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده و همچنین مطابق با سنوات گذشته همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تجمع بزرگ رضویون به میزبانی آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم باشکوه صبح روز پنج‌شنبه 17 آبان مصادف با 28 ماه صفر المظفر همراه با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در جوار آستان مقدس این امامزاده جلیل القدر با حضور هیئت‌های عزاداری و دسته جات عزادار و مردم مومن و ولایتمدار شهر هرند برگزار می‌شود.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه ادامه داد: همچنین با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده نمایشگاه فرهنگی با 15 غرفه که برنامه‌های مذهبی و فرهنگی را اجرا می‌کنند و برپایی خیمه‌های معرفت برای پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره به خانواده است در حاشیه این مراسم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برپا می‌شود.

جعفرزاده گفت: همچنین براساس هماهنگی به عمل آمده سازمان انتقال خون نیز جهت دریافت خون از عزاداران واحد انتقال خون سیاری را در جوار حرم مطهر این امامزاده مستقر می‌کنند و با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت و درمان نیز ایستگاه‌های سلامت برای ویزیت رایگان عزاداران در جوار این امامزاده بزرگوار و در حاشیه برگزاری این مراسم برپا می‌شود.

وی افزود: این مراسم به صورت زنده و مستقیم نیز از مرکز صدا و سیمای استان اصفهان پخش می‌شود.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه گفت: آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) در شهرستان جلگه و جرقویه و در شهر هرند واقع شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار