معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از برگزاری بیستمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در مدارس شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 29 October 2018

 مجتبی توسلی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر نگاه ما به مدرسه علاوه بر بحث آموزش مباحث علمی و فرهنگی ، کانونی مهم برای اصلاح و تربیت آموزه های شهروندی است و شهرداران مدارس باید رفتار مناسب و مسئولیت پذیری را به عنوان یک شهروند در مدارس آموزش ببینند تا بتوانند در تصمیمات شهر تاثیر گذار باشند.

وی گفت : امسال دوره انتخابات طرح شهردار مدرسه از ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه سال جاری در بیست مدرسه شمال تهران اجرا و دانش آموزان با دادن رای به انتخاب شهردار و ۸ معاون آن می پردازند و سپس آیین تکریم و معارفه شهرداران و معاونین قبلی و فعلی در مدارس انجام می شوند.

معاون شهردار منطقه یک تهران افزود: انتخابات در مدارس منتخب به تفکیک هر ناحیه دو مدرسه دخترانه و پسرانه و در مقطع متوسطه اول و بدون در نظر گرفتن نوع مدرسه اعم از دولتی، غیر انتفاعی، هیات امنایی و شاهد اجرا می شود.

توسلی بیان داشت: شهرداران منتخب با رویکرد آموزش شهروندی و در راستای شعار شهردار تهران مبنی بر "تهران شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر " فعالیت های خود را در مدارس آغاز می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار