با تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز ؛
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پردیس از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و رفع تصرف از ۴۹۰۰مترمربع از اراضی ملی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۶۷۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 29 October 2018

یحیی روستائی صبح دوشنبه با اعلام خبر رفع تصرف۴۹۰۰ مترمربع از اراضی ملی پردیس طی سخنانی اظهار داشت: این اراضی که در منطقه خوش آب و هوای هیزم دره خانلرآباد واقع در شمال شهرستان پردیس واقع شده بود توسط افراد سودجو مورد تصرف و ساخت و ساز قرار گرفته بود که با پیگیری های به عمل آمده منجر به صدور دو حکم قضائی شد که با همکاری و حمایت دادستان شهرستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) و حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی از ید متصرفین خارج و به دولت بازگردانده شد.

 

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ فقره پرونده تخلف دیگر برای متصرفین به اراضی ملی منطقه یاد شده تشکیل و در حال پیگیری از مراجع قضائی می باشد اظهار داشت: حفاظت از اراضی ملی و انفال و مقابله با پدیده زمین خواری از اولویت های مهم کاری مجموعه منابع طبیعی است و در این خصوص با مخربان و متعرضان به عرصه های منابع طبیعی با شدت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

روستائی مشارکت مردم در امر حفاظت از عرصه های ملی را مورد تأکید قرار داد و اعلام کرد: مردم می توانند هرگونه تخریب، آتش سوزی و تصرف عرصه های منابع طبیعی را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار