معاون استاندار تهران خبر داد؛
معاون استاندار تهران از خدمات رسانی رایگان خط یک مترو در روز اربعین و از ساعت ۱۱ صبح الی ۶ بعد از ظهر خبر داد و گفت: بازه زمانی تردد قطارهای این خط به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۶۷۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 29 October 2018

 هدایت الله جمالی پور ظهر یکشنبه در نشست خبری ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین جنوب تهران از تشکیل هشت کمیته تخصصی برای برگزاری این مراسم خبر داد و گفت: در سال جاری ۴۰۰ دستگاه اتوبوس ۲ کابین و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین برای جابجایی یک هزار نفر پیش بینی شده است و خط یک مترو نیز از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می دهد و بازه زمانی تردد قطارها به ۴ دقیقه کاهش یافته است.

 

وی گفت: همچنین ۵۰ دستگاه ون و تعداد زیادی تاکسی برای حمل زائران از میدان های اطراف حرم به ایستگاه مترو و اتوبوس پیش بینی شده اند و نیز ۹۰ دستگاه تاکسی و ون در میدان ساعی و چشمه علی شهرری استقرار خواهند یافت، ۷۰ ایستگاه صلواتی نیز با نظارت دستگاه های امنیتی و شبکه بهداشت وظیفه خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند.

معاون استاندار تهران از باز بودن تمامی مراکز دولتی، نیمه دولتی، خصوصی، مدارس و مساجد برای استراحت زائران در طول مسیر خبر داد و گفت: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز در طول مسیر در خدمت زائران حسینی خواهد بود. 

بر اساس این گزارش، پیش بینی می‌شود، ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین در جنوب تهران حضور پیدا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار