در حاشیه یک مجموعه تلویزیونی؛
نشست سریال «دلدادگان» بلافاصله پس از اتمام پخش این سریال در حالی عصر روز شنبه در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد که برخلاف انتظار خبرنگاران، مدیر یا مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه برای پاسخگویی حاضر نشدند. در این نشست، حسین آقازمانی به عنوان نماینده مدیران شبکه سه به نمایندگان رسانه‌ها معرفی شد که البته این روزها در این شبکه سمتی ندارد.
کد خبر: ۶۷۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 28 October 2018

ساخت سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در بدو امر در شبکه تهران اتفاق افتاد. این مجموعه تلویزیونی درست بعد از سریال «عاشقانه»‌ی این کارگردان، ساخته شد و ابتدا «پاهای بیقرار» نام داشت.

 

هادی پس از حضور در شبکه نمایش خانگی، ساخت سریالی برای تلویزیون را آغاز ‌کرد که تهیه‌کنندگی آن را ایرج محمدی بر عهده‌ داشت.

 

«پاهای بیقرار» ۲۹ مرداد ماه ۹۶ کلید خورد و حدود یک سال بعد تصویربرداری آن به پایان رسید. در تمام این مدت سریال منوچهر هادی به عنوان مجموعه شبکه تهران معرفی می‌شد و حرفی از پخش از شبکه سه نبود. با این حال ۱۰ روز قبل از اینکه پخش سریال آغاز شود، شبکه سه به عنوان شبکه پخش‌کننده معرفی شد؛ تصمیم معاونت سیما علت این امر از سوی تهیه‌کننده عنوان شد و در نهایت در شرایطی که شبکه‌ها با تغییرات مدیریتی مواجه شده بودند و مدیر شبکه تهران به شبکه یک رفته بود، «پاهای بیقرار» که حالا دیگر «دلدادگان» نامیده می‌شد، سهم شبکه علی فروغی شد.

 

این سریال ۶۰ قسمتی دو و نیم ماه هر شب روی آنتن شبکه سه رفت و مخاطبان و رسانه‌ها مسؤولیت پخش را با شبکه سه می‌دیدند؛ این در حالی است که زمانی که پخش سریال به پایان رسید و انتقادها روانه پایان‌بندی حاشیه‌دار «دلدادگان» شد، هیچکدام از مدیران شبکه سه حاضر نبودند تا به نمایندگی از شبکه‌ی پخش‌کننده به پرسش‌های رسانه‌ها پاسخ دهند.

 

انتقاد مخاطبان که بلافاصله پس از پایان سریال در فضای مجازی آغاز شد، بیش از همه متوجه قسمت آخر و نحوه اتمام سریال بود و وقتی پانته‌آ بهرام در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با بینندگان همراه شد، این انتقادها هم شدت گرفت. بهرام در ایسنتاگرامش چنین نوشت:

 

«پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

 

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و ...»

 

البته این اظهارات در ادامه توسط سازندگان از جمله خود منوچهر هادی اینگونه پاسخ داده شد که صداوسیما حتی یک فریم از قسمت پایانی را تغییر نداده است و علت انتخاب چنین پایان‌بندی حاضر نشدن پانته‌آ بهرام در صحنه‌های پایانی به علت مشکلات مالی بوده است.

 

اما در نشست روز گذشته، حسین آقازمانی که مدتی است دیگر در شبکه سه سمتی ندارد و به‌ عنوان دبیر شورای ورزش صداوسیما شناخته می‌شود، در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به عنوان نماینده مدیر شبکه سه و مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه، معرفی شود اما بر اساس پیشینه این مدیر تلویزیونی در گروه ورزش شبکه سه و همچنین سمتی که این روزها در تلویزیون دارد، طبعا از او نمی‌توان انتظار داشت که از یک سریال نمایشی و انتخاب پایان‌بندی آن دفاع کند؛ کما اینکه بخشی از صحبت‌های آقازمانی در این نشست هم به دفاع از پخش مسابقات زنده تلویزیونی در مقایسه با پخش به‌موقع سریال‌ها گذشت.

 

البته در نشست روز گذشته، غلامرضا الماسی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران) هم حضور داشت، اما در صحبت‌هایش به تشکر از عوامل سازنده و امیدواری نسبت به دیده شدن یک سریال در بازپخش بسنده کرد. او اظهار امیدواری کرد که سریال‌هایی از این دست در تمامی شبکه‌ها ساخته شود.

 

و اینگونه بود، در شرایطی که روز گذشته مدیری از شبکه سه خود را موظف به پاسخگویی به رسانه‌ها و افکار عمومی درباره سرانجام سریال «دلدادگان» ندانست، در نهایت همه توپ‌ها به زمین پانته‌آ بهرام (بازیگر مجموعه) روانه شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار