همزمان با دهه فجر
فرماندار شهرستان ملارد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر طرح‌های گازرسانی به روستاهای ملارد اجرایی می‌شود و روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 25 October 2018

 حسین توکلی کجانی امروز در جمع مسؤولان اظهار داشت: توسعه خدمات به روستاهای این شهرستان یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

 

وی ادامه داد: با توسعه خدمات به مردم می‌توانیم شاهد کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها باشیم و تولیدات روستاها را نیز با رونق بیشتری همراه کنیم.

 

فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به اینکه برخی از کمبودها در روستاها سبب می‌شود که روستاییان اقدام به مهاجرت کنند، بیان داشت: متأسفانه کمبود و نبود برخی از خدمات در روستاها سبب شده است که روستاییان برای رسیدن به خدمات و زندگی بهتر به شهرها مهاجرت کنند هر چند که این مهاجرت نیز اصلا به نفع آنان نیست و روستاییان در شهرها نیز با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند.

 

وی توجه به ظرفیت‌های روستاها را مهم ارزیابی کرد و گفت: با کمی توجه به ظرفیت‌های روستاها می‌توانیم این مناطق را با رشد و توسعه همراه کنیم و با توسعه خدمات علاوه بر کاهش مهاجرت، در توسعه تولیدات روستایی نیز گام‌های اساسی را برداریم.

 

فرماندار ملارد به اجرایی شدن طرح‌های گازرسانی به روستاهای ملارد اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات لازم همزمان با ایام الله دهه فجر طرح‌های گازرسانی به روستاهای این شهرستان انجام خواهد شد که این مهم گامی اساسی در جهت توسعه خدمات به روستاییان محسوب می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار