فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۰ پرونده جرائم اقتصادی با ارزشی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون توسط پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 24 October 2018

سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی بالا و تلاش‌های شبانه روزی مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس از ابتدای سال تا پایان مهرماه 170 فقره پرونده جرائم اقتصادی کشف شد.سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: با اشرافیت اطلاعاتی بالا و تلاش‌های شبانه روزی مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس از ابتدای سال تا پایان مهرماه 170 فقره پرونده جرائم اقتصادی کشف شد.

وی ارزش این پرونده‌ها را بالغ بر 230 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این باره 177 متهم و مجرم اقتصادی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: جرائم مجرمان دستگیر شده بیشتر در زمینه احتکار، زمین‌خواری، اختلاس، پولشویی، اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی، اخلال در نظام اقتصادی، رباخواری، تعدی نسبت به اموال دولتی و ارتشاء بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در مدت زمان ذکر شده 170 پرونده توسط مأموران پلیس آگاهی استان کشف شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 106 درصد افزایش داشته است.

سردار گودرزی از افزایش توان، ظرفیت و اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس بر تحرکات و فعالیت‌های مجرمان در جامعه خبر داد و تصریح کرد: پلیس هرگونه فعالیت اقتصادی را به صورت ویژه مورد رصد و بررسی قرار داده و قاطعانه با افراد متخلف برخورد می‌کند.

وی به کسانی که با سوء استفاده از شرایط اقتصادی کشور سبب برهم زدن امنیت، آرامش بازار و ایجاد اخلال در زندگی روزمره مردم می‌شوند، هشدار داد و گفت: مأموران انتظامی استان فارس با همه توان خود در راستای برخورد با فعالیت‌های افراد مخل نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار