مدیر روابط عمومی باغ گیاهشناسی ملی ایران:
 مدیر روابط عمومی باغ گیاهشناسی ملی ایران از برگزاری سومین جشنواره گل‌های داوودی در این باغ خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 23 October 2018

مریم خدابخش، در تشریح برگزاری این جشنواره گفت دراین نمایشگاه که از ۲۵ مهرماه آغاز شده و تا ۲۵ آبان ماه  برپا است، گل‌های داودی جدید با رنگ و شکل و اندازه‌های مختلف در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و توانمندی‌های علمی گل و گیاه کشور، ارائه توانمندی‌های ایران در پرورش و تولیدگل و گیاه زینتی، بستر سازی برای تجاری سازی یافته‌های تحقیقاتی، ارتقای فرهنگ پرورش، تولید، نگهداری و مصرف گل و گیاهان زینتی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

وی افزود: همزمان با بازدید از جشنواره شکوفایی بی نظیر گلهای داوودی در باغ گیاه شناسی ملی ایران  امکان بازدید از نمایشگاه ویژه فروش محصولات ارگانیک زیر نظر باغ گیاهشناسی ملی ایران نیز وجود دارد. در حقیقت شهروندان می توانند علاوه بر بازدید از جلوه شکوه و زیبایی باغ گیاه شناسی ملی ایران  و جشنواره گلهای داوودی گامی در جهت حمایت از این گنجینه ملی  بردارند.

وی تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برای بازدید از این جشنواره به باغ  گیاه شناسی ملی ایران مراجعه کنند. عمده محصولات ارائه شده در نمایشگاه محصولات ارگانیک با تایید آزمایشگاه تخصصی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار