معاون استاندار تهران؛
معاون استاندار تهران محدودیت های ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین در جنوب تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 23 October 2018

هدایت الله جمالی محدودیت های ترافیکی راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین را اعلام کرد و اظهار داشت: در میدان سلمان فارسی ورودی خیابان شهید قمی، ضلع شرق حرم، ورودی و خروجی بلوار جانبازان، ضلع جنوب حرم، میدان شهید قشقائی ابتدای خیابان شهید قمی، خیابان شهید فدائی تقاطع خیابان شهید حیدرلو و خیابان هلال احمر تقاطع خیابان سلمان فارسی در ابتدای ضلع جنوب حرم اجرا می شود.

وی افزود: تردد خودروها در این مسیرها از بامداد روز اربعین حسینی تا بعد از ظهر همان روز ممنوع است و می بایست تردد از مسیرهای دیگری صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران گفت: در روز اربعین حسینی و طبق هماهنگی های به عمل آمده سرویس بهداشتی تمامی ادارات، مدارس، حسینیه ها و مساجد در طول مسیر به روی زائران حسینی باز است و خدمات بهداشتی به این عزیزان ارائه خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و پیش بینی می شود، سال جاری این تعداد به مراتب بیش از گذشته شود.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی جاماندگان اربعین از ۷ صبح روز اربعین حسینی در جنوب تهران برگزار می شود و شرکت کنندگان پس از پیاده روی در یک مسیر ۱۷ کیلومتری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی( ع) تجمع کرده و به عزاداری می پردازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار