رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از وقف قطعه زمینی به مساحت، ۱۷۰ متر مربع جهت ایجاد بوستان و فضای سبز در روستای چنار سفلی به ارزش ۱۷ میلیون تومان توسط جمعی از اهالی روستا خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 22 October 2018
علی قبادی عنوان کرد: سهم اسدآباد در طرح تربیت حفاظ قرآن کریم هزار و ۲۵۰ حافظ قرآن است که هم‌اکنون با راهنمایی ۵ مربی حفظ مشغول به گذراندن دوره‌های خود هستند.

به گزارش ایکنا، قبادی اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۷ وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده است.

قبادی اضافه کرد: وقف زمینی به مساحت، ۱۰۰ متر مربع و به ارزش ۱۰ میلیون تومان جهت ساخت اماکن خدماتی و عمومی در روستای گنجه توسط واقف حبیب‌الله عسگری از دیگر موقوفات به ثبت رسیده در شهرستان است.
رئیس اداره اوقاف شهرستان اسدآباد بیان کرد: وقف زمینی به مساحت ۵۵۷ متر مربع و به ارزش ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جهت الحاق به آرامستان روستای گنجه توسط واقف موسی احمدی رامش از دیگر موقوفات این حوزه است.

وی از وقف ۴۷۰ متر مربع ملک مسکونی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان جهت ساخت مجتمع آموزشی و فرهنگی ویژه ایتام و مستمندان منطقه چاردولی، روستای پیرملو توسط دکتر محمدرضا مدینی خبر داد.

قبادی ادامه داد: وقف ۴۳۳ متر ملک مسکونی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در روستای جنت آباد توسط واقف خیر اندیش، فرنگ متقی، جهت برگزاری کلاس‌های قرآنی و ۳۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۱۸ میلیون تومان جهت ساخت حسینیه روستای ملا ولی، منطقه چاردولی توسط نادر کلوندی از موقوفات به ثبت رسیده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان اسدآباد یادآور شد: وقف ۸۳۰ متر مربع زمین جهت ساخت آرامستان روستای بیاژ به ارزش ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط واقفین بهرام طهماسبی و غلامرضا هوشمندی به عنوان آخرین وقف ثبت شده در شهرستان است.

وی اشاره‌ای به طرح ملی تربیت حفاظ داشت و گفت: سهم اسدآباد در این طرح تربیت هزار و ۲۵۰ حافظ قرآن است که هم اکنون با راهنمایی ۵ مربی حفظ مشغول به گذراندن دوره‌های خود هستند، گفتنی است از سال ۹۱ همزمان با آغاز این طرح ۲ حافظ کل در شهرستان تربیت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار