مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات خبر داد؛
مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: کوهنورد ۳۵ ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات «کلکچال» دچار سانحه شده بود، باعملیات نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر شمیرانات نجات یافت.
کد خبر: ۶۷۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 20 October 2018

حسن فراهانی اظهار داشت: این حادثه ساعت۱۳:۰۵ روز جمعه اتفاق افتاد که طی آن جوان کوهنورد۳۵ ساله ای هنگام کوهنوردی سقوط کرده بود.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت  هلال احمر شمیرانات که حاکی از سقوط کوهنورد جوان از «کوهستان کلکچال» بود، بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال با تجهیزات تخصصی نجات جهت امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات بیان کرد: امدادگران در ادامه کار کوهنورد را که به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی و جراحت شده بود ، به لحاظ پزشکی و فیزیکی تثبیت کردند و در ادامه به دلیل صعوبت مسیر انتقال و همچنین شرایط مصدوم درخواست اعزام بالگرد به مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر اعلام و پس از انجام هماهنگی های لازم ، مصدوم توسط بالگرد به بیمارستان میلاد منتقل شد.

به گزارش مهر: گفتنی است که نجاتگران پایگاه دربند نیز در همان روز طی عملیاتی ۳ ساعته کوهنورد سقوط کرده در منطقه «بندیخچال» را که به دلیل سقوط دچار شکستگی پا شده بود، به پایین کوه منتقل وجهت اعزام به بیمارستان به نیروهای اورژانس تحویل دادند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار