مدیر آموزش و پرورش پردیس خبر داد؛
مدیر آموزش و پرورش پردیس از اجرای برنامه های ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 20 October 2018

مصطفی حسنوند پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پردیس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: برنامه هایی در خصوص ترویج فضائل اخلاقی در مدارس پردیس و احصا مصادیق آن را داریم و می خواهیم بر پرورش دانش آموزان در کنار آموزش آنها تاثیر بگذاریم.

حسنود در ادامه با اشاره به اینکه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به دلیل عدم توجه به مقطع ابتدایی و پیش دبستان در مدارس است افزود: به دلیل وجود همین مشکلات برنامه ای داریم که پرورش جدا از اموزش نباشد.

مدیر آموزش و پرورش پردیس با بیان اینکه رشد فضایل اخلاقی فقط مربوط به کشور ما نیست گفت: یکی از دلایلی که اگر کشورهای دیگر توسعه پیدا کردند شاید این موضوع است که آنان از مصادیق اخلاقی که ما از انها غافل شده ایم استفاده و بهره وری بیشتری داشته اند.

به گزارش مهر؛ وی گفت: با توجه به اینکه پرورش این فضائل را از مدارس ابتدایی آغاز می شود بیان داشت: کتابی به عنوان گنجینه نور داریم که احادیث و روایاتی کوتاه در خصوص فضائل اخلاقی نگاشته شده است و اگر به ان احادیث بیشتر توجه شود و حقوق شهروندی کمی بیشتر از گذشته مورد نظر باشد بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار