در روزهای پایانی مهر ماه سال 97، هم‌اکنون 10 فیلم سینمایی در 6 سینمای فعال مشهد در حال اکران است.
کد خبر: ۶۶۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 18 October 2018
به گزارش تابناک : «ماهورا»، «جاده قدیم»، «سوفی و دیوانه»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «هشتگ»، «پیشونی سفید 2»، «لس آنجلس تهران»، «تنگه ابوقریب»، «لازانیا» و «عرق سرد» بر روی پرده سینماهای مشهد در حال اکران است.
 
«لس آنجلس تهران»
 
«لس آنجلس تهران» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما آفریقا، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله پرویز پرستویی، مهناز افشار، شیرین یزدان‌بخش و گوهر خیراندیش ایفای نقش می‌کنند.
 
فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» در ژانر کمدی- فانتزی ساخته شده‌ است.
 
«پیشونی سفید 2»
 
«پیشونی سفید ۲» یک فیلم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سید جواد هاشمی محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، لیلا اوتادی و ترلان پروانه ایفای نقش می‌کنند.
 
در خلاصه داستان «پیشونی سفید 2» اختاپوس از درون یک غار امورات قلعه را فرمانروایی می‌کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها بل‌بله را به خدمت گرفته‌ است، اما آهوها با نقشه پیشونی‌سفید از قلعه فرار می‌کنند. از سوی دیگر، مادر آهوی پیشونی‌سفید برگشته تا آهو را از سالار، یعنی پدرخوانده‌اش، پس بگیرد و پیشونی‌سفید به دلیل رنجش از سالار، می‌خواهد نزد مادرش بازگردد، اما….
 
«ماهورا»
 
«ماهورا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد، تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی محصول سال 95 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله ساعد سهیلی، میترا حجار، کامران تفتی، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، مهدی صبایی و داریوش ارجمند ایفای نقش می‌کنند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هر کس می‌خواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود.»
 
فیلم سینمایی «ماهورا» به سبک اجتماعی (درام) است.
 
«جاده قدیم»
 
«جاده قدیم» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و گلشن در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله آتیلا پسیانی، مهتاب کرامتی، لیلی رشیدی، پرویز پورحسینی، محمدرضا غفاری و ترلان پروانه ایفای نقش می‌کنند.
 
«جاده قدیم» داستان زنی کارمند را روایت می‌کند که شب عید نوروز با مشکلاتی مواجه می‌شود.
 
«سوفی و دیوانه»
 
«سوفی و دیوانه» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی کرم‌پور و نویسندگی مهدی سجاده‌چی و مهدی کرم‌پورمحصول سال 95، روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله امیر جعفری، به‌آفرید غفاریان، الهه حصاری، سعید امیرسلیمانی، سیامک صفری، محمدرضا شریفی‌نیا و رضا یزدانی ایفای نقش می‌کنند.
 
خلاصه داستان این فیلم سینمایی بازگو کننده بیت «من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه/ صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه... !!!» است.
 
«مغزهای کوچک زنگ زده»
 
«مغزهای کوچک زنگ زده» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما آفریقا، مجموعه سینمایی سیمرغ و سینما پیروزی در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله نوید محمدزاده، نوید پورفرج، فرهاد اصلانی و نازنین بیاتی ایفای نقش می‌کنند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است «میگن اگ چوپان نباش گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی می‌میرن چون مغزن ندارن، هرکس که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دل‌سوز.»
 
«هشتگ»
 
«هشتگ» دومین فیلم رحیم بهبودی‌فر در مقام کارگردان محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، سیدجواد هاشمی، امید روحانی و حدیث فولادوند ایفای نقش می‌کنند.
 
«هشتگ» فیلمی اجتماعی با رگه‌های کمدی است.
 
«تنگه ابوقیرب»
 
فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم بازیگرانی از جمله جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاک‌دل ایفای نقش می‌کنند.
 
«تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی در روزهای پایانی جنگ.
 
«عرق سرد»
 
فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری، محصول سال 96 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی اطلس، گلشن و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، سحر دولت‌شاهی و هدی زین‌العابدین ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است، با گل‌زنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود، در فرودگاه افروز در میابد که ممنوع‌الخروج است.
 
«لازانیا»
 
«لازانیا» فیلمی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی احمد احمدی محصول سال 96 روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه،  اطلس، گلشن، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، یوسف تیموری و یوسف صیادی ایفای نقش می‌کنند.
 
«لازانیا» یک فیلم کمدی است و در خلاصه داستان آن آمده است که:«تو کفتم! ... کف! می‌فمی؟ تا نخورمت ولت نمی‌کنم!»
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار