مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اعلام کرد:
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به اینکه بعد از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها بیشترین هزینه را برای این اداره کل داشته‌اند، گفت: حدود۷۰ درصد هزینه دارویی این اداره کل تنها مربوط به ۱۰ داروخانه است که عمدتا داروهای خاص توزیع می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 17 October 2018

 دکتر کوروش فرزین با اشاره به اینکه ۶ هزار موسسه در بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد با این اداره کل هستند، گفت: بعد از بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها بیشترین هزینه را برای این اداره کل به خود اختصاص داده‌اند. از مجموع هزینه دارویی این اداره کل در سطح استان تهران به طور متوسط بین ۴۰ تا ۵۰ درصد هزینه‌ها در داروخانه خصوصی و ۵۰ تا ۶۰ درصد در داروخانه‌های دولتی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران افزود: حدود ۷۰ درصد هزینه دارویی این اداره کل تنها مربوط به ۱۰ داروخانه است که عمدتا شامل داروخانه‌های هلال‌احمر، ۲۹ فروردین، ۱۳ آبان و برخی دیگر از داروخانه‌هاست که داروی خاص توزیع می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، فرزین با اشاره به اینکه به طور میانگین ماهانه حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در بخش درمان استان تهران اعم از دولتی و خصوصی هزینه می‌شود، گفت: ماهیانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرکز اسناد خود را با تاخیر به سازمان ارسال می‌کنند که دلایل مختلفی برای آن وجود دارد که البته مبالغ آنها از نظر ریالی چندان قابل توجه نیست.

 

 


بیشتر بخوانید:

داروخانه شبانه روزی 29 فروردین

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار