فرماندار پیشوا عنوان کرد؛
فرماندار شهرستان پیشوا از ایجاد همکاری فرامنطقه ای بین ۴ شهرستان پیشوا ورامین قرچک و پاکدشت خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 17 October 2018

حسین عباسی صبح چهارشنبه در نشست با تعدادی از خبرنگاران شهرستان پیشوا با اشاره به ضرورت وجود وحدت میان خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان ضمن بیان شرایط و الزامات وحدت گفت: کیفیت کار خبرنگاران می تواند منتج به وحدتی شود که قدرت آفرین باشد و مولفه های این قدرتمندی را باید خوب تعریف کرد.

وی با اشاره به دغدغه های خبرنگاران پیشوا هم به لحاظ کاری و هم به لحاظ تعلق خاطرشان نسبت به شهرستان، بیان داشت: با مشکلات، سختی ها و دغدغه های خبرنگاران آشنا هستم و تا جایی که بتوانم تمام تلاش خود را جهت رفع آن به کار خواهم گرفت.

عباسی با اشاره به رشد فضای مجازی و سخت تر شدن فضای کار برای خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران باید با فروتنی؛ قوت و کیفیت بخشی به کار و محتوای رسانه ای، ارزش کار خود را به دیگران شناسانده و معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موارد خدماتی، فرهنگی و امنیتی شهرستان پیشوا به شهرستان های همجوار گره خورده است، اظهار کرد: به دنبال یک همکاری فرامنطقه ای و در پی برگزاری نشست های مشترک با فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداری ها و بخشداران چهار شهرستان پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت هستیم.

عباسی خاطرنشان کرد: به دلیل پیشینه مشترک این مناطق، یک سری مسائل همگن و متاثر از یکدیگر در این شهرستان ها وجود دارد که نیاز به تعامل و همکاری جمعی میان مسولان این مناطق است و همکاری و تعامل شایسته و سازنده خبرنگاران و فعالان رسانه ای هر چهار شهرستان می تواند در ایجاد فضای همدلانه، مفید، موثر و کارساز باشد و انتظار داریم همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای در این جهت با هم تعامل، همکاری و هم افزایی کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در بازتاب فضای مثبت و سازنده از شهرستان پیشقدم شوند، اظهار کرد: در هر منطقه ای اتفاقات مثبت و منفی فراوانی رخ می دهد و برای ایجاد بازدارندگی، انعکاس برخی اخبار منفی هم گاهاً می تواند موثر باشد اما اگر دائما فضای مشوش و مخدوشی از یک شهرستان ارائه شود در واقع جز ایجاد بی اعتمادی و ناامیدی در میان مردم اثر مثبت و مفید دیگری نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: علیرغم نیاز کشور به تقویت اعتماد عمومی مردم، عده ای دائما در تلاش هستند تا از هر وسیله و موقعیتی برای بر هم زدن وحدت، امید و اعتماد جامعه سوءاستفاده کنند و به منافع ملی و عمومی و امنیت اجتماعی کمتر توجه دارند و این خبرنگاران هستند که با انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح و پایش مناسب اخبار می توانند امید و اعتماد مردم را نسبت به دولت، نظام و مسئولان تقویت کنند که در پیشبرد امور عامه مردم بسیار مفید و کارگشاست. 

عباسی در پایان نقش رسانه ها در جامعه را سازنده، موثر، الگوساز و امیدافزا دانست و اظهار کرد: خبرنگاران باید ضمن بررسی مشکلات و دغدغه های مردم و با هدف اصلاح امور، مجموعه های اداری را در جهت رفع بهتر مسائل هدایت کنند و ضمن پرهیز از سلب اعتماد مردم نسبت به مجموعه های اداری، رضایت و اعتماد آنان را مضاعف و تقویت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار