رییس کمیته سلامت شورا گفت: شهرداری تهران و برخی نهاد های دولتی می بایست نسبت به اخذ مجوز های لازم در راستای نصب و استاندارد سازی دکل های مخاربرای اقدام کنند .
کد خبر: ۶۶۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 17 October 2018

به گزارش تابناک : ناهید خداکرمی در نود و چهارمین جلسه شورا با اشاره به موضوع چگونگی نصب دکل های مخابراتی گفت: دکل های مخابراتی  جز ضروریات زندگی امروز است ولی در عین مفید بودن تشعشعات آن می تواند اثرات مخربی برای کودکان و زنان باردار داشته باشد.

 
وی ادامه داد: گرچه شرکت ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات شهر با وسواس خاصی موضوع نصب و استاندارد سازی این دکل ها را دنبال می کنند و بسیاری از اپراتورها نیز دارای پروانه از شرکت ارتباطات رادیویی هستند اما  بسیاری از دکل های موجود مربوط به  نهاد ها و بانک ها  و نهاد های انتظامی و شهرداری هنوز جهت اخذ مجوز و استناندارذد سازی نصب آ«ن ها اقدام نکردند .
 
رییس کمیته سلامت شورا گفت: لذا به شهردار تهران تذکر می دهم نسبت به اخذ مجوز های لازم برای این منظور اقدام نمایند.
 
خداکرمی همچنین افزود: اخذ این مجوز ها از آن جهت دارای اهمیت است که موجبات کاهش دغدغه شهروندان نسبت به خطر پذیری این دکل ها را فراهم آورد. اگر چه برخی این دکل ها در اختیار نهاد های محافظ امنیت کشور است اما نهاد هایی مانند شهرداری باید برای اخذ مجوز اقدام نمایند.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار