در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی کهگیلویه مطرح شد؛
جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی کهگیلویه صبح امروز به ریاست معاون فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹ 17 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، معاون فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: آسیب های اجتماعی باید در صدر برنامه ریزی مسولان باشد و برای کاهش این معضلات نیاز به همکاری همگانی است.

ابراهیم خنجری ابراز داشت: با دعوت از مسولان استانی در جلسات آینده در این زمینه برنامه ریزی خواهد شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد کهگیلویه اولویت بندی آسیب های اجتماعی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و اظهار داشت: اگر قرار بر کلی گویی باشد چیزی تغییر نخواهد کرد.

سیدایرج کاظمی جو ابراز داشت: اینکه در بیشتر جلسات همه میخواهند حرف نزنند پسندیده نیست بلکه باید بیان موارد باید بصورت تخصصی و کارشناسی شده باشد.

وی با یادآوری سخنان نظری معاون سیاسی استاندار و همچنین رضایی مدیرکل مبارزه باموادمخدر استانداری در زمینه اختصاص اعتبار قابل توجه به سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: همچنان منتطریم که تکلیف و وضعیت این اعتبارات مشخص شود چون بسیاری از مدیران سمن های کهگیلویه از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

وی افزود: حضور مدیران سمن ها به همراه مدیران کل در چنین جلساتی می تواند به ریشه یابی و برطرف نمودن معضلات کمک شایانی کند.

متولی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با انتقاد از بی تحرکی و عدم شرکت مسولان دانشگاهی در چنین جلساتی به طعنه گفت: باید بر سرصندلی مسولان دانشگاه ها در جلسات گل گذاشت.

در ادامه مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه اظهار داشت: بخشی از آسیب های اجتماعی نتیجه سوء مدیریت هاست که نمونه آن در مسکن مهردهدشت دیده میشود.

علی پورک پور ابراز داشت: در حوزه دینی تولید محتوی و افزایش اعتقاد جوانان توسط متولیان فرهنگی در کمک به جلوگیری از آسیب های اجتماعی موثر است.

وی افزود: گفتمان شادی در بین جوانان باید ترویج داده شود.

این مدیر ادامه داد: نیاز است که کودکان کار ساماندهی شوند.

پورکپور تصریح کرد: به سکونت گاه های غیررسمی توجهی نداریم و در زمینه رعایت پیوست فرهنگی نیز باید مصداقی عمل نماییم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار