وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ هزار کلاس درس در سال جاری به نظام آموزشی افزوده می شود.
کد خبر: ۶۶۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 16 October 2018

سید محمد بطحایی صبح شنبه در مراسم افتتاح مدرسه «شهدای دانایی» در روستای حصارقاضی شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح هر مدرسه گشایش یک مسیر جدید در تعلیم و تربیت است.

 

۱۰ هزار کلاس درس در سال جاری به نظام آموزشی افزوده می شود

 

بطحایی افزود: این معرفت حتما منتج به بصیرت شده و زندگی دنیا و آخرت آبادی را برای انسان ها رقم می زند.

وی گفت: امروز به لطف خدا و همت خیرین امسال ۸ هزار کلاس مدرسه اضافه کردیم که تا پایان سال ۲ هزار دیگر اضافه شده که جمع کلاس های افزوده شده امسال به ۱۰ هزار کلاس برسد که این میزان در مهر سال گذشته ۵ هزار کلاس بود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: این افتخار ما ایرانی ها است که عرض کنیم پناهنده ها هیچ تفاوتی با ایرانی ها ندارند و در یک سوم مدارس کشور ما پناهنده ها در کنار دانش آموزان ایرانی تحصیل می کنند و این امر در کشورهای اروپایی که تبلیغات حقوق بشری دارند دیده نمی شود و این برخاسته از فرهنگ، اعتقادات و منویات رهبر ما است و ما به این امر می بالیم و آن را برای خود یک توفیق و فضیلت می دانیم و تلاش داریم روز به روز این فضا را گسترش دهیم.

بطحایی با بیان اینکه امروز افتتاح مدرسه ۶ کلاسه «شهدای دانایی» نمادی از رویکرد جمهوری اسلامی ایران دارد گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا پله های تحول را یک به یک طی کند، نیروی انسانی مهمترین عامل این رشد است، این ۲ مولفه بسیار مهم است و ما مسئولین آموزش و پرورش در پی افزایش شایستگی ها و نیز انگیزه لازم برای استفادهداز شایستگی ها در انجام وظایف هستیم، در گام اول سمت و سوی تحول در مدیریت واحدهای آموزشی با رویکرد مدرسه محوری است.

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که ۱۰ هزار کلاس درس در سال جاری به نظام آموزشی افزوده می شود اظهار داشت: هدف عمده این تحول نیز این است که بتوانیم ضمن ارتقا شایستگی ها انگیزه نیروی انسانی را نیز در آموزش و پرورش افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار