سرپرست فرمانداری قرچک تاکید کرد؛
سرپرست فرمانداری قرچک بر شناسایی داوطلبین تأسیس تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه ازدواج در قرچک تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 16 October 2018

بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرستان قرچک با توضیحاتی در خصوص وضعیت طلاق در کشور، به‌ضرورت اهتمام دستگاه‌های متولی در برگزاری جلسات مستمر، دقیق و کارشناسی شده تأکید کرد.

وی اظهار داشت: وجود کلینیک‌های مشاوره ازدواج و طلاق ظرفیت بسیار مهمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است که بایستی با کمک ادارات از مشاورین برجسته برای ارائه مشاوره به مراجعین خود اقدام کنند.

خطیبی با ارائه راهکارهای عملیاتی، از ادارات خواست همگام و در کنار یکدیگر برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طبق برنامه ششم توسعه و توجه به شرایط شهرستانی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تأکید کرد: بخشداری مرکزی و دهیاری‌های تابعه به‌منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی در سطح روستاها، همکاری لازم را با اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

خطیبی گفت: اداره بهزیستی در صورت شناسایی داوطلبین روان‌شناس مجرب، آن‌ها را برای ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج و طلاق به شبکه بهداشت و درمان و فرماندهی انتظامی معرفی کند و فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان نسبت به شناسایی داوطلبین نسبت به تأسیس تشکل‌های مردم‌نهاد در حوزه ازدواج اقدامات لازم را صورت دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار