نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: مجلس و دولت در زمینه مقاوم سازی حرکت انقلابی داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 16 October 2018

سید حسین نقوی حسینی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه روستایی عشایری ۶ کلاسه «شهدای دانایی» در روستای حصار قاضی که با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش خانواده بسیار بزرگی است و باید همه به رشد این خانواده کمک کنیم.

نقوی حسینی افزود: در قلمرو جمهوری اسلامی هیچکس نباید مقابل آموزش و پرورش باشد، چرا که مشکلات این بخش زیاد است و برای چرخیدن چرخ آموزش و پرورش نیاز به کمک همه مسئولین است.

وی با بیان اینکه شهرستان های استان تهران روز به روز پذیرنده مهاجرت از دیگر نقاط کشور هستند و گاهی در اردیبهشت ماه و خرداد ماه ثبت نام های جدید در این شهرستان ها صورت می گیرد گفت: جمعیت دشت ورامین از ۹ استان کشور بیشتر است و تنها یک نماینده دارد و صدای ما در مجلس مظلومیت دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش هرچه مدرسه می سازیم عقب هستیم و رشد جمعیت دانش آموزی بیشتر از مدرسه سازی است بیان داشت: در قرچک ۱۶ نقطه بحرانی کمبود مدرسه داریم، در ورامین ۱۰ نقطه و پیشوا ۶ نقطه بحرانی داریم که نیاز است بسیار زود به داد این مناطق برسیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار